Localización, Dependencias, Organigrama, Consello escolar, Profesorado, Secretaría, Equipo directivo, Persoal non docente, Horario, Calendario escolar, Novas, Horario do centro

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR. Curso 2023/2024

HORARIO:

LUNS E MÉRCORES DE 12:30 A 13:40 HORAS

XOVES DE 13:40 A 14:30 HORAS

PROCESO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO DO 1 AO 20 DE MARZO

ABRE O PRAZO DENDE O 1 AO 20 DE MARZO DE ADMISIÓN DO ALUMNADO.

ANEXO PARA DESCARGAR .

OS IMPRESOS PODEN RECOLLERSE EN CONSERXERÍA.

HORARIO DE ATENCIÓN:

Convivimos no Centro: Documentos

Seguindo o marco de lexislación vixente, o centro educativo elaborou dous documentos que marcan as normas de convivencia e as normas de organización e funcionamento do centro escolar. Quedan a disposición da comunidade educativa nos ficheiros adxuntos.

Protocolos

Dende a Xunta de Galicia plantéxanse protocolos de actuación nos centros enmarcados na iniciativa EDUCONVIVES.

Prema na seguinte imaxe para acceder a información xeral de ditos protocolos.

Procedemento de admisión do alumnado para o curso escolar 2019/2020

Calendario e procedemento de admisión para o curso 2019/2020

Poderás consultar toda a información na seguinte dirección:https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/, ademais os impresos estarán á vosa disposición en conserxería.

Para calquer consulta podedes chamar ao centro respectando o horario de atención ao público do equipo directivo.

Día Internacional Contra a Violencia de Xénero

Os alumnos e alumnas de 6º de Educación Primaria traballaron moi duro e en equipo para facer unha espectacular, sentida, emotiva... coreografía da canción de Malú e Manuel Carrasco "Que nadie". Ensaiaron moi duro con Lúa (a mestra de Educación Fisica) e Lidia (a súa titora). Para ver o resultado preme na imaxe e goza do vídeo. *O vídeo non se pode ver en dispositivos móbiles porque o audio ten dereitos de autor pero dende os ordenadores non debería dar problemas.