Secretaría

FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO E AXUDAS PARA A ADQUISICIÓN DE LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR. Curso 2023/2024

HORARIO:

LUNS E MÉRCORES DE 12:30 A 13:40 HORAS

XOVES DE 13:40 A 14:30 HORAS

Convivimos no Centro: Documentos

Seguindo o marco de lexislación vixente, o centro educativo elaborou dous documentos que marcan as normas de convivencia e as normas de organización e funcionamento do centro escolar. Quedan a disposición da comunidade educativa nos ficheiros adxuntos.

Protocolos

Dende a Xunta de Galicia plantéxanse protocolos de actuación nos centros enmarcados na iniciativa EDUCONVIVES.

Prema na seguinte imaxe para acceder a información xeral de ditos protocolos.

Procedemento de admisión do alumnado para o curso escolar 2019/2020

Calendario e procedemento de admisión para o curso 2019/2020

Poderás consultar toda a información na seguinte dirección:https://www.edu.xunta.es/admisionalumnado/, ademais os impresos estarán á vosa disposición en conserxería.

Para calquer consulta podedes chamar ao centro respectando o horario de atención ao público do equipo directivo.

Axudas e Fondo Solidario de Libros de texto para o curso 2017/18

No DOG do día 22 de maio de 2017 pubícase a Orde do 16 de maio de 2017 pola que se regula a participación no fondo solidario de libros de texto e se convocan axudas para adquirir libros de texto e material escolar destinadas ao alumnado matriculado en educación primaria, educación secundaria obrigatoria e educación especial en centros docentes sostidos con fondos públicos para o curso escolar 2017/18.