Orientación

AXUDAS PARA O ALUMNADO CON NECESIDADES ESPECÍFICAS DE APOIO EDUCATIVO

·  A convocatoria para o curso 2024/2025 publicouse o 19 de abril de 2024.

·  O prazo de solicitude30 de abril ao 13 de setembro de 2024.

1.   ENTRA NA SEDE ELECTRÓNICA: do Ministerio de Educación, Formación Profesional e Deportes. Unha vez enchido, terás que imprimir o formulario de solicitude (un PDF) e presentalo no centro educativo no que vas estudar, se non tes certificado electrónico.

SEDE ELECTRÓNICA

2.   REXÍSTRATE:  Para iso, necesitas un usuario e un contrasinal:

• Se xa te rexistraches previamente para calquera outro trámite neste Ministerio, a túa conta segue sendo válida e non fai falta que che volvas a rexistrar.

• Se nunca che rexistraches, pica en «Rexístrese» e segue os pasos para crear unha conta.

Podes acceder á solicitude de bolsa de dúas formas:

• con Cl@ve (claves electrónicas de administracións públicas) ou certificado electrónico, se dispós deles. Se accedes desta forma, terás que ter todos os certificados (xerarachos a aplicación ao terminar de encher a solicitude) enchidos e asinados por quen corresponda (director do colexio, gabinete, inspector de zona...) e presentalos, mediante a aplicación, escaneados, antes do final do prazo de presentación de solicitudes.

• mediante o mesmo usuario e contrasinal cos que che rexistraches na sede electrónica. Se accedes desta forma, bastará con que enchas a solicitude, imprimas o PDF que se xera e preséntelo no colexio antes de que termine o prazo de presentación de solicitudes. Neste PDF xa están os certificados que necesitas.

ENCHE O FORMULARIO: Unha vez dentro da aplicación para pedir a axuda, tes que encher o formulario en liña.

• Le con calma as instrucións do formulario, daranche información que tes que ter en conta.

Cando terminases de introducir todos os datos no formulario, darache instrucións para imprimir a solicitude e os certificados nun ficheiro en formato PDF.

No PDF aparecerá a solicitude e os certificados, que servirán para xustificar que reúnes os requisitos para recibir a axuda. Tamén deberás imprimilos e presentalos no colexio (antes da data límite para presentar solictudes), para que os enchan e asinen os responsables de facelo (director ou secretario do centro, equipos de orientación, inspectores etc.)/ etc.). En cada un deles aparece quen deberá enchelos e asinalos.

• Cando teñas a solicitude en papel, asínaa se es maior de 18 anos. Se non, terán que asinala o teu pai, nai ou titor.

Tamén deben asinar a solicitude todos os membros da túa unidade familiar que sexan maiores de 18 anos para autorizar á Administración Tributaria a obter os datos económicos necesarios.

• Unha vez asinada a solicitude, tes que presentala, xunto aos certificados, no centro onde vaias matricularche.

Nalgúns casos, é posible que necesites entregar, ademais, outros documentos. Consulta, no apartado que necesitas, os requisitos para saber cales son eses documentos.

Lembra que é imprescindible presentar todo antes de que acabe o prazo.

IMPORTANTE: É importante que conserves o xustificante que che devolverán no centro, selaxe, para xustificar que presentaches a solicitude

COLOQUIO SOBRE RELACIÓNS AFECTIVO-SEXUAIS DE FILLOS/AS

Convidamos a todas as familias a asistir ao coloquio sobre as relacións afectivo-sexuais que terá lugar o próximo 5 de xuño na Casa da Cultura de Outes.

Promete ser unha experiencia moi enriquecedora da man de Sonia Fernández e Pepe Cabido.

Esperámosvos!

Xornada de inclusión e convivencia do profesorado e alumnado do centro, a través de actividades físicas e/ou deportivas, con monitores e usuarios/as do Centro Ocupacional de Valadares (ADISBISMUR).

O 5 de decembro quixemos realizar nas instalacións do centro unha xornada de inclusión con usuarios/as do Centro Ocupacional de Valadares e parte dos seus monitores/as, para conmemorar o "Día da diversidade funcional".

Por suposto, participou todo o alumnado do centro, así como a maioría do profesorado.

Evidentemente, houbo que realizar quendas, aínda que o alumnado se distribuira en pequenos grupos, nos que ir pasando dunhas a outras estacións de actividades lúdico/deportivas.Deste xeito, o alumnado fíxose unha pequena idea do esforzo que supón, a maiores, calquera actividade física para as persoas: invidentes, coxas, sen algún membro, parapléxicas, etc.

Se desexas ver algunha fotografía, preme aquí.