Escolares

4º EP camiña, limpando a praia de Broña,15-10-2021

O alumnado de 4º EP e parte do seu profesorado percorreron a praia de Broña (San Cosme), recollendo todo o lixo que ían atopandoao seu paso, que non foi pouco. Porén, non todo lles provocou a mesma sorpresa, pois os obxectos atopados foron bastante variados: un garfo e unha culler de aceiro (probablemente dun xantar veraniego), unha vasoira vella, plásticos de diversas cores e tamaños, unha chancla, etc.

A actividade levouse a cabo, a través do Concello e en colaboración coa Asociación para a Defensa Ecolóxica de Galicia.

Se queres ver imaxes de obxectos, que non deberían aparecer tirados no mar, nen na praia, pincha aquí.

Xornadas interxeracionais con música e actividades físicas

No presente curso, dende os equipos de Dinamización da Lingua Galega e Acividades Complementarias e Extraescolares falamos co claustro para ver se había compañeiros/as interesados/as en levar a cabo actividades de diversa índole co alumnado e os/as usuarios/as do Centro de Día.

Logo, falamos coa directora e tamén coa traballadora social do Centro de Día para ver cal sería o horario máis axeitado e acordar as datas nas que realizar as xornadas interxeracionais entre alumnado, profesorado, usuarios/as e persoal laboral do Centro de Día.

Así

Charla sobre os transplantes de corazón

As alumnas e alumnos de 4º curso estivemos aprendendo máis cousas sobre os nosos órganos.  Unha das cousas que máis nos interesou foi coñecer en que consiste un transplante de corazón da man de Juan, o noso entrenador de fútbol, que veu unha tarde ao colexio a explicarnos como viviu el esa experiencia. Moitas grazas Juan por respostar a todas as nosas inquedanzas!

Visita ao Parlamento de Galicia

O pasado mes de febreiro as alumnas e alumnos de 3º e 4º curso visitamos o Parlamento de Galicia. Durante esta visita puidemos visitar moitas das dependencias do edificio do Parlamento ademáis de aprender as súas funcións e desfrutar das obras de arte que alí se expoñen.

Penpals!

Os alumnos de 4ºA estamos mellorando as nosas destrezas linguísticas en Inglés. Para iso estamos mantendo un contacto moi enriquecedor cun colexio de Verona en EEUU que se chama Sugar Creek Primary School. O primeiro que fixemos foi escribir unhas cartas aos nosos penpals (amigos por correspondencia) e eles nos enviaron tamén as súas.

Desta vez decidimos gravar uns vídeos presentándonos para que nos coñezcan un pouco máis e este foi o resultado!

Debuxando!

O venres pasado os alumnos de 4º curso de Primaria estivemos debuxando un mural. Para iso cada un encargouse de debuxar e colorear unha zona do mural. Cando o teñamos rematado, ensinaremos o resultado final.

Puppets 4ºB!

Os alumnos de 4º B tamén fixemos as nosas marionetas (puppets) utilizando técnicas de origami e a nosa imaxinación.

CHARLA RAMÓN CARIDE

Nenos e nenas de 3º e 4º escoitando a Ramón Caride sentados no chan da biblioteca do centro

CONTACONTOS 1º E 2º

Unha historia para perder os medos!

Rapaz contando contos aos nenos e nenas de primeiro e segundo na biblioteca escolar.

Collage de nenos e nenas facendo xestos para un contacontos: Dando curvas, aplaudindo...