EDUCACIÓN VIARIA

O día 1 de xuño, leváronse a cabo unhas sesións teóricas de Educación Viaria, a cargo dun membro da Xefatura de Tráfico da Coruña. Ditas sesións foran solicitadas, a través do Plan Director e estaban orientadas a 5º e 6º de EP. Estas nocións acompañáronse da exhibición dunha moto e dunha furgoneta de dito corpo e, aínda que, o resto do centro non tiña que ver coa actividade en si, contaron coa oportunidade de desfrutar dos vehículos. Deste xeito, por quendas, todo o alumnado e algún mestre/a achegáronse á parte de diante do edificio administrativo para atender as explicacións dos dous gardas civís, en referencia á furgoneta e/ou á moto, segundo por onde escolleran empezar e, a posteriori, puideron subir neles e activar certos mecanismos, o que fixo que quedaran marabillados/as coa experiencia e desexando repetila.

Agradecer a boa disposición dos tres membros da Garda Civil de Tráfico durante a xornada.

* Podedes acceder á galería premendo na imaxe

SEGURIDADE VIAL