Xornadas interxeracionais con música e actividades físicas

No presente curso, dende os equipos de Dinamización da Lingua Galega e Acividades Complementarias e Extraescolares falamos co claustro para ver se había compañeiros/as interesados/as en levar a cabo actividades de diversa índole co alumnado e os/as usuarios/as do Centro de Día.

Logo, falamos coa directora e tamén coa traballadora social do Centro de Día para ver cal sería o horario máis axeitado e acordar as datas nas que realizar as xornadas interxeracionais entre alumnado, profesorado, usuarios/as e persoal laboral do Centro de Día.

Así, o (19 de decembro) os/as nenos e nenas de 6ºA de EP co profesor de Música e a profesora de EF visitaron o Centro de DíaUnha vez alí, tocaron unha muiñeira, o profe de Música coa gaita, acompañado dunha alumna co tambor e doutra coa pandeiretamentras o resto do alumnado bailaba dita muiñeira para deleite dos/as presentes. Despois, mestre/a e alumnos/as cantaron unhas panxoliñas acompañados/as por algunhas das persoas do Centro e para rematar realizaron tres estacións de xogos de precisión e coordinación: bólos, diana e aros en picas.

Xa ao regreso das vacacións de Nadal, o 14 de febreiro (martes) o alumnado de 6º B, o profesor de E Musical e a profesora de E F realizaromos outra visita ao Centro de Día para levar a cabo unha nova xornada de convivencia interxeracional.

Nesta ocasión, os nenos e nenas tamén bailaron unha muiñeira e varias alumnas tocaron as pandeiretas e cantaron varios temas do repertorio tradicional galego. Ademais, un dos nenos tocou o tambor.

Logo, das actuacións musicais, chegarían as actividades máis relacionadas coa EF. Deste xeito, algúns dos alumnos e alumnas levaron á práctica tres estacións de xogo: bólos, aros e diana con varios/as dos/as usuarios/as do Centro. Evidentemente, non todos/as puideron participar, debido ao seu estado de sáude físico e/ou psíquico, aínda que varias persoas fixérono de maneira moi activa, deixando marabillado ao alumnado pola súa precisión,  habilidades e destrezas...

Estivemos no Centro de Día unha hora e despois regresamos ao colexio encantados/as de compartir un anaquiño da mañá con aquelas persoas e, sobre todo, de lograr un sorriso nas súas facianas...