Escolares

NÚMEROS GAÑADORES DAS CESTAS PRO-EXCURSIÓN DE FIN DE CURSO

Xa temos os números gañadores das cestas pro-excursión de fin de curso do alumnado de 6º. Noraboa aos agraciados/as!!

CHARLA SOBRE O ACOSO ESCOLAR E TIC'S

Hoxe contamos coa visita dunha parella de gardas civís no centro. Viñeron a falarnos sobre un problema cada vez máis presente no noso día a día, o ACOSO, tanto escolar como a través das redes sociais.

Xa temos pitiños!

Mirade que sorpresa levamos hoxe ao chegar ao cole!!

VISITAS DE CLUBES DEPORTIVOS AO NOSO CENTRO

Durante as últimas semanas recibimos a visita dalgúns deportistas locais e provinciais.

Visitáronnos o BURELA F.S. e o CLUB DEPORTIVO LUGO que nos contaron as súas experiencias no deporte profesional. Aproveitaron para convidarnos aos seus partidos e deixaron entradas a disposición das familias.

INCUBANDO OVOS DE PITA PINTA ASTURIANA

O día 27 de febreiro tivemos no cole unha interesante charla sobre a pita pinta asturiana, unha especie que está en perigo de extinción.

Viñeron visitarnos dous membros da "Asociación por la Recuperación de la Pita Pinta Asturiana".