PGM2 XIXIREI NAS ONDAS con Rosa Aneiros

E ti, que deporte fas?

Ola a todas e a todos. Hoxe imos iniciar unha nova sección que leva o título o anterior: “E ti, que deporte fas?”. A idea é que quen queirades, tanto alumnas e alumnos como nais, pais, avós, avoas... nos contedes que deporte practicades e que significa para vós. Se vos serve de axuda e queredes, podedes ir contestando, por exemplo, ás seguintes preguntas, pero se preferides contárnolo doutra maneira, adiante.

As preguntas poderían ser estas:

• Que deporte practicas?
  • Desde cando fas este deporte?
  • Por que empezaches a practicalo?
  • Como te sentes cando fas deporte?
  • Que ten de bo para a saúde?
  • Que aprendiches practicando este deporte?
  • Que competencias, habilidades, valores... cres que ensina ou transmite o teu deporte?

Por favor, enviade as vosas colaboracións ao colexio a traveso das vosas fillas e os vosos fillos no formato que estimedes oportuno. Despois nós (profesorado e alumnado) irémolas publicando.

Coa vosa participación estades animando a moitas persoas e a moitas rapazas e rapaces a levar unha vida sa e activa, e a transmitir valores que van ser importantes nas súas vidas.

Gracias pola vosa participación, esperámosvos!

MENÚ COMEDOR- MARZO 2020

Achégase o menú relativo ó mes de marzo.

ALMORZO

COMIDA

Festa do entroido no cole

Festa de entroido no noso cole

Tal como é tradición no centro, celebraremos un ano máis o Entroido, tendo en conta as seguintes consideracións:

O tema deste ano do  Proxecto Integral da Biblioteca é "Deportistas para un mundo mellor", polo que a temática será de Deportes Olímpicos. Cada nivel xa decidiu de que virá disfrazado.

Como todos os anos, solicitamos a aportación de doces típicos do Entroido para compartir entre todos (filloas, orellas, chulas, rosquillas...). Para os que están por primeira vez no centro, dicirlles que non fai falla facer unha grande cantidade. Hai moita colaboración, polo que un pouco desa especialidade que ¿nos sae tan ben¿ é suficiente.

A ANPA colabora con bebida, empanadas e tortillas. Ademais, haberá unha sorpresa para os adultos que veñan disfrazados.

E por suposto, está todo o mundo convidado a participar, desfrutar e disfrazarse nunha festa que consideramos  de toda a comunidade educativa.

A hora prevista de comezo, será  ás 12:00 horas.

Animádevos a participar! Esperámosvos!

Rosa Aneiros no noso colexio

Este venres pasado, 15 de febreiro, as alumnas e os alumnos de 4º, 5º, e 6º tiveron un encontro coa escritora Rosa Aneiros, que chegou ao noso colexio a primeira hora da mañá acompañando ás súas afilladas que veñen ao noso colexio. Pouco despois da hora de entrada contamos con ela na Biblioteca do colexio. Rosa falou de moitas co noso alumnado. En principio viña falar das súas novelas “Xelis e o guieiro das botellas de mar” e máis de “A batalla da pequena Chañan Curi Coca” que o alumnado tiña lido nas súas aulas. Pero, claro, o encontro deu para moito máis, pois houbo moitas preguntas e interese do noso alumnado por coñecer máis do seu traballo e a súa vida. En breve poderedes escoitar a entrevista na nosa radio "Xixirei nas ondas".

Rosa Aneiros contou un montón de cousas: de onde lle xurdiu a idea de escribir estas novelas, como se lle ocorreron os personaxes, de como é o proceso da escritura, cando e como escribe, canto lle levou cada novela, cal é a novela que máis lle custou e cal a que menos... Preguntas e dúbidas que tiveron a súa correspondente resposta e ás que contestou con interese e de xeito moi próximo aos intereses da rapazada. Foi un encontro moi instrutivo e divertido. E ao final asinou todos os libros que lle levaron todas as alumnas e os alumnos. Moitas gracias!!

Recibimos a Moncho Lemos no Día da Radio

Este pasado xoves, 13 de febreiro, coincidindo co Día Mundial da Radio tivemos a sorte de contar con Moncho Lemos, xornalista e presentador da Televisión e a Radio Galegas. Aproveitamos tamén para inaugurar a nosa emisora de radio “Xixirei nas ondas”. Moncho Lemos falounos da radio, como se fai un programa de radio, que é necesario, como se fai…, e as súas experiencias personais ao longo da súa carreira no mundo da radio. Contestou a unha chea de preguntas do noso alumnado e foi a estrela invitada na inauguración da nosa radio. Moitas gracias!!

Estreamos radio escolar: Xixirei nas Ondas

Xa temos radio escolar na Biblioteca do noso centro!

Xixirei nas Ondas

Dende o xoves pasado contamos cun ordenador e un micrófono onde grabaremos podcasts de diferentes temáticas que nos vaian interesando. O primeiro programa vai adicado a Moncho Lemos, director da Radio Galega, co que pasamos uns minutiños moi agradables entre preguntas e risas, conmemorando o Día da Radio.

Esperamos que vos guste.

PGM1 XIXIREI NAS ONDAS - Día da Radio con Moncho Lemos

CEIP Mestre Rodríguez Xixirei en Instagram

O pasado mes de decembro comezamos a nosa andaina na rede social Instagram como fiestra do noso cole ó mundo. A idea é dar a coñecer unha pequena mostra dos diferentes momentos que se viven no noso centro. De tódolos xeitos, a nosa canle principal seguirá sendo a web do noso centro e os diferentes blogues que nela temos (Horto escolar, Educación Infantil, Biblioteca, Dinamización da Lingua Galega), que se actualizan asiduamente.

Animádevos a botarlle unha ollada.

Pinchade na aquí ou na imaxe.