LIBROS DE TEXTO CURSO 2017-18

Enviado por anónimo o Mér, 06/28/2017 - 12:30

No enlace inferior, pode acceder ao documento cos libos de texto que se utilizarán no curso 2017-18.

ENLACE AO LISTADO DE LIBROS

AVISOS:

• O alumnado de 2º traballa algunhas materias por proxectos, polo que no listado non están todos os libros.
  • O alumnado de 5º e 6º de Educación Primaria non utiliza libros de papel, xa que ao estar no programa E-DIXGAL, usan materiais dixitais.
  • Todos os alumnos de 3º e 4º curso de primaria contan con libros do Fondo do Colexio, polo que só deben mercar o Activity Book de inglés.

( categories: )

REVISTA BRÉTEMAS

Enviado por anónimo o Lun, 06/19/2017 - 13:46

XA TEDES A REVISTA DESTE CURSO. PREMEDE NA IMAXE PARA PODELA VER. RECORDADE QUE TAMÉN PODEDES CONSULTAR OS NÚMEROS DAS REVISTA DOS CURSOS ANTERIORES.

Revista Brétemas nº 25. Curso 2016/17

PRIMEIRO PREMIO "NÓS TAMÉN CREAMOS!"

Enviado por anónimo o Ven, 06/09/2017 - 13:59

O noso centro ven de ser premiado na VI edición dos Premios a curtas de animación en galego Nós tamén creamos!, organizado pola Secretaría Xeral de Política Lingüística e a Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, en colaboración coa Corporación de Radio e Televisión de Galicia e mais con OQO editora.

Podedes ver a concesión do premio na páxina de O portal da Língua Galega.

Recibimos o primeiro premio na modalidade de 3º e 4º de Primaria, pola curta “A guerra dos números”, realizada polos alumnos e alumnas de 3º e 4º de Educación Primaria e máis os seus titores.

Preme na imaxe de arriba se queres ver a curta premiada.

Moitos parabéns!

FESTA VOZ NATURA 2017

Enviado por anónimo o Lun, 06/05/2017 - 14:06

O pasado venres 3 de xuño o noso colexio participou na Festa de Voz Natura, que tivo lugar, como todos estes anos pasados nas instalacións de Acea de Ama, en Culleredo. Como sabedes, lo noso Centro foi merecedor do premio provincial de Voz Natura, polo que dispuxemos dun espazo para montar un posto e amosar, así, algunhas das actividades que facemos no colexio con respecto ao Medio Ambiente e coa nosa participación nos proxectos de Voz Natura. Foi unha xornada moi interesante e divertida, porque houbo moitas actividades e atraccións para os rapaces e rapazas. Quen foron do noso colexio pasárono de maravilla. Se queredes ver a noticia en La Voz de Galicia, podedes premer na imaxe ou mesmo neste enlace. Tamén podedes ver as nosas imaxes no blogue de "O horto do Xixirei".

AXUDAS PARA LIBROS E MATERIAL DA CONSELLERÍA E DO CONCELLO

Enviado por pmeijide o Mér, 05/31/2017 - 14:01

AXUDAS PARA MATERIAL E LIBROS

AXUDAS COMEDOR E EXTRAESCOLARES

INSCRICIÓN COMEDOR

CURSO 2017-18

AXUDAS DA CONSELLERÍA DE EDUCACIÓN

Para o alumnado de Educación Primaria e educación secundaria obrigatoria. Axudas para material escolar e libros

Prazo de solicitude: ata o 23 de xuño

No ficheiro das instruccións faise un resumo do que afecta a cada curso.

ORDE CONVOCATORIA

IMPRESO DE SOLICITUDE

INSTRUCCIÓNS COLEXIO

AXUDAS DO CONCELLO DE SANTIAGO

Becas para comedor escolar, actividades extraescolares e material escolar para o curso 2017-18.

Prazo de solicitude: ata o día 15 de xuño.

CONVOCATORIA B.O.P.

BASES DA CONVOCATORIA

IMPRESOS DE SOLICITUDE

INSCRICIÓN COMEDOR ESCOLAR 2017-18

Tamén lles informamos que este venres 2 de xuño ábrese o prazo para a preinscrición no servizo de madrugadores e comedor do vindeiro curso.

A reserva de praza poderase facer entre o 2 de xuño e 0 23 se xuño de 2017, ambos incluídos.

O modelo oficial poderá descargarse da páxina web do Concello de  santiago ou solcitalo no Departamento de Educación e Cidadanía (Edificio Cersia, Rúa Alcalde Raimundo López poi s/n), así como no colexio.

O impreso de solicitude de matrícula, debidamente cuberto, entregarase no Rexistro Xeral do Concello de SANTIAGO (Galeras), ou no Rexistro Auxiliar do Centro Sosciocultural do Ensanche, nos prazos estabrecidos.

IMPRESO

( categories: )

EXCURSIÓN A MANZANEDA 2017

Enviado por anónimo o Mér, 05/31/2017 - 13:54

Velaí tedes un vídeo sobre a excursión a Manzaneda que fixeron os alumnos e as alumnas de 5º e 6º a semana pasada.

A GUERRA DOS NÚMEROS

Enviado por anónimo o Mar, 05/30/2017 - 10:39

Aquí tedes a película de animación "A guerra dos números" que fixeron os alumnos e alumnas de 3º e 4º máis os seus titores. Como sabedes, presentouse ao concurso de "Nos tamén creamos", organizado pola Secretaría Xeral de Política Lingüística e a Dirección Xeral de Educación, Formación Profesional e Innovación Educativa, en colaboración coa Corporación de Radio e Televisión de Galicia e mais con OQO editora. Esperamos que vos guste como nos gustou a nós! Tamén podedes velo na páxina de CRTVG neste enlace. Do mesmo xeito, podedes ver o vídeo sobre como se fixo esta curtametraxe aquí.

Noticia en "La Voz de Galicia"

Enviado por anónimo o Lun, 05/29/2017 - 12:38

O pasado mércores o noso colexio foi noticia en "La Voz de Galicia", unha vez que nos foi outorgado o premio provincial no proxecto de Voz Natura. Se queres ver a noticia preme na foto ou ben neste enlace.

O Maio 2017

Enviado por anónimo o Mér, 05/24/2017 - 11:19

Preme na imaxe para veres un vídeo sobre a celebración do Maio no noso colexio.

PREMIO PROVINCIAL DE VOZ NATURA 2016-2017

Enviado por anónimo o Mar, 05/23/2017 - 17:49

O noso colexio ven de recibir o premio provincial da 20ª edición de Voz Natura. O Comité Científico do programa Voz Natura, promocionado pola Fundación Santiago Rey Fernández-Latorre, considerou que o noso colexio é merecedor deste premio pola diversidade de actuacións medioambientais desenvolvidas no centro. Este premio é para todos e todas, para toda a Comunidade Educativa, pois premia o traballo levado a cabo durante todos estes anos. Noraboa a todos e a todas! Neste enlace podedes ver a nova na edición dixital de La Voz de Galicia.