EXCURSIÓN FIN DE CURSO 2017-2018

Enviado por 0 o Ven, 29/06/2018 - 12:59

Festival Internacional Peregrinos Musicais

Enviado por 0 o Ven, 29/06/2018 - 12:46

Este xoves tivo lugar no Teatro Principal de Santiago o concerto inaugural do Festival Internacional Peregrinos Musicais. Neste primeiro concerto participou como intérprete, á  flauta travesera, a nosa ex-alumna Cristina López Iribarnegaray, que interpretou, acompañada polo músico Brais González ao piano, dúas sonatas de Scarlatti, a “Sonata K1, L366” e a “Sonata K27, L449”, ademais de “Romanzas sen palabras” Op 67 nº4, de Mendelssohn, dun xeito moi profesional.

Como podedes ver no programa deste enlace tamén actuará o vindeiro domingo no cuarto concerto Peregrinos Musicales na Catedral de Santiago ás 20:30 horas e, así mesmo, o luns no concerto de Xóvenes Talentos no Auditorio de Sanxenxo, ás 20:30.

Podedes ver neste enlace unha relación do intérpretes e nestoutro enlace a entrevista que lle fan con motivo deste festival.

No noso colexio estamos moi orgullosos de ti, Cristina, es unha persoa con moi boas calidades e, sobre todo, es quen de esforzarte para conseguir o que te propós e un exemplo a seguir. Ánimo Cristina, estamos contigo!

PERÍODO DE ADAPTACIÓN INFANTIL 3 ANOS

Enviado por pmeijide o Mér, 27/06/2018 - 11:56

No enlace adxunto poden ver cómo queda establecido o período de adaptación para o alumnado de tres anos que comeza no curso 2018-19.

ENALACE

CALENDARIO ESCOLAR 2018-2019

Enviado por 0 o Lun, 18/06/2018 - 18:31

REVISTA BRÉTEMAS

Enviado por 0 o Lun, 18/06/2018 - 10:07

XA TEDES A REVISTA DESTE CURSO. PREMEDE NA IMAXE PARA PODELA VER. RECORDADE QUE TAMÉN PODEDES CONSULTAR OS NÚMEROS DAS REVISTA DOS CURSOS ANTERIORES.

Revista Brétemas nº 26. Curso 2017/186

Madriñas e padriños lectores

Enviado por 0 o Lun, 18/06/2018 - 09:26

Colaboración con "ABM. À beira de Moçambique"

Enviado por 0 o Mar, 12/06/2018 - 18:28

Como lembraredes, a nosa comunidade educativa está a colaborar coa asociación “ABM. À beira de Moçambique” (https://www.asociacionabm.com/mozambique/). O pasado 29 de maio organizamos no noso colexio a I Feira Solidaria, co obxectivo de recadar fondos para esta asociación, que se dedica, entre outras accións, a levar a cabo varios proxectos en escolas de Mozambique para garantir o sostemento alimenticio das nenas e dos nenos, así como a axudar á mellora dos centros, en lugares moi pobres dese país.

A nosa convocatoria tivo moito éxito entre a nosa comunidade, pois participaron moitas persoas na súa organización e no seu desenvolvemento.

Este martes pola mañán achegouse ao colexio o presidente da asociación, Cayetano Chenel a falar co noso alumnado, recoller as cartas que escribiron todas as aulas do colexio e a nosa contribución a este proxecto. Para iso realizamos un acto de entrega, no cal as alumnas e os alumnos puideron coñecer polo miúdo as necesidades que presentan estas comunidades e as rapazas e os rapaces nese país.

Presentación no Festival de Cans

Enviado por 0 o Lun, 04/06/2018 - 13:10

O pasado 25 de maio as alumnas e os alumnos de 4º e 5º de Educación Primaria acudiron ao XV Festival de Cans, pois foron convidados pola Secretaría Xeral de Política Lingüística, ao ser gañadores no curso pasado do certame de curtas de animación, “Nós tamén creamos”, na categoría de 3º e 4º de Educación Primaria no curso pasado, baixo o título de “A guerra dos números” e co obxecto de dar a coñecer alí o seu traballo.

No noso colexio estamos moi contentos deste recoñecemento e agradecémoslle á Secretaría Xeral esta invitación.

Se queredes ter más información, premede na foto ou neste enlace.

INSCRICIÓN COMEDOR ESCOLAR CURSO 18-19

Enviado por pmeijide o Ven, 01/06/2018 - 10:19

Dende o dia 1  ata o día 20 de xuño, está aberto o período de inscrición nos comedores escolares do Concello de Santiago, dentro dos cales está o noso colexio. Nos seguintes enlaces teñen a información básica e a folla de inscrición:

FICHA DE INSCRICIÓN

I FEIRA SOLIDARIA

Enviado por 0 o Xov, 31/05/2018 - 10:25

O martes pasado, 29 de maio, celebramos no noso colexio unha Feira solidaria co obxectivo de recaudar fondos paraq colaborar coa Asociación "ABM. Á beira de Mozambique". Desde 2015, esta asociación está a levar a cabo varios proxectos en escolas de Mozambique para financiar o sostemento alimenticio das nenas e os nenos e axudar á mellora dos colexios.

A convocatoria foi un éxito, pois deuse unha gran participación da comunicade educativa. Como podedes ver nas imaxes, houbo diferentes postos nos que se vendían roupa, libros, xoguetes, plantas... e tamén houbo un posto de comida.

Unha das actividades máis solicitadas foi a “pesca” de agasallos con cana.

Ao final tamén houbo unha puxa por algúns artigos de especial valor.

Queremos agradecer a todas e a todas a vosa participación, a quen aportastes desinteresadamente todos os artigos que estaban a venda e quen preparastes esa comida tan saborosa, á ANPA do colexio, a todas as persoas que colaborastes na organización, a Carmiña e ao profesorado. Agradecemos a Oscar, o pai de Alexandre de 2º de E. Primaria, as horas que lle dedicou a facer a marioneta que se sorteou.