O Maio 2017

Enviado por anónimo o Mér, 05/24/2017 - 11:19

Preme na imaxe para veres un vídeo sobre a celebración do Maio no noso colexio.

PREMIO PROVINCIAL DE VOZ NATURA 2016-2017

Enviado por anónimo o Mar, 05/23/2017 - 17:49

O noso colexio ven de recibir o premio provincial da 20ª edición de Voz Natura. O Comité Científico do programa Voz Natura, promocionado pola Fundación Santiago Rey Fernández-Latorre, considerou que o noso colexio é merecedor deste premio pola diversidade de actuacións medioambientais desenvolvidas no centro. Este premio é para todos e todas, para toda a Comunidade Educativa, pois premia o traballo levado a cabo durante todos estes anos. Noraboa a todos e a todas! Neste enlace podedes ver a nova na edición dixital de La Voz de Galicia.

O MAIO 2017

Enviado por anónimo o Lun, 05/22/2017 - 11:46

Este venres pasado os alumnos e as alumnas de 6º de Educación Primaria representaron a obra "A Galiña Azul", como parte da nosa homenaxe ao escritor Carlos Casares, a quen está adicado este ano o Día das Letras Galegas. Despois, ademais, celebramos no Colexio a festa do Maio, da cal publicaremos nesta páxina un vídeo.

Padriños e madriñas lectoras 2017

Enviado por anónimo o Xov, 05/18/2017 - 10:35

CONCERTO DA ESCOLA MUNICIPAL DE MÚSICA

Enviado por anónimo o Mér, 05/03/2017 - 13:09

Este martes dous profesores da Escola Municipal de Música de Santiago, Eva Pato ao acordeón e Enrique Cuesta na guitarra, ofreceron un concerto didáctico ao alumnado de 1º e 2º de Educación Primaria. Comezaron interpretando a melodía de Star Wars, e tamén tocaron unha xota e máis un vals.Ademais fixeron algúns xogos co alumnado, como adiviñar quen estaba a tocar en cada momento ou dicir de que lugar crían que eran determinadas melodías. Ademais, os alumnos e alumnas puideron tocar os instrumentos.

ADMISIÓN DE ALUMNOS CURSO 2017-2018

Enviado por anónimo o Ven, 03/24/2017 - 14:37

NOVO!!

DOCUMENTACIÓN A ENTREGAR ANTES DO 30 DE XUÑO PARA A MATRÍCULA DEFINITIVA:

LISTAXE DEFINITIVA DE ADMITIDOS.

O PERÍODO DE ADMISIÓN, SEGUNDO A ORDE REGULADORA, ESTABLECE QUE O PRAZO PARA A ENTREGA DAS SOLICITUDES DE ADMISIÓN NOS CENTROS É DO 1 AO 20 DE MARZO. OS SEGUINTES ENLACES PRETENDEN OFRECER TODA A INFORMACIÓN QUE PRECISEN.

ESTE ANO, COMO NOVIDADE, PODE FACERSE A SOLCITUDE DE ADMISION VÍA INTERNET  NESTE ENLACE: www.edu.xunta.es/admisionalumnado

ORDE DO 12 DE MARZO DE 2013 QUE DESENVOLVE O PROCEDEMENTO PARA A ADMISIÓN DO ALUMNADO

MODIFICACIÓN DA ORDE DO 12 DE MARZO

•  SERVIZOS COMPLEMENTARIOS
  •  PROXECTOS NOS QUE PARTICIPA ESTE CENTRO:
    • PROXECTO E-DIXGAL: LIBROS DE TEXTO DIXITAIS PARA ALUMNADO DE 5º E 6º DE PRIMARIA
    • PROXECTO ABALAR: MINI ORDENADORES PORTÁTILES PARA O ALUMNADO DE 5º E 6º DE PRIMARIA
    • CONTRATOS - PROGRAMA (PROA): PROGRAMA DE ACOMPAÑAMENTO E REFORZO PARA ALUMNADO FORA DO HORARIO LECTIVO
    • SECCIÓNS BILINGÜES: UNHA MATERIA EN DOUS IDIOMAS CONXUNTAMENTE
    • VOZ NATURA: PROGRAMA DE MEDIO AMBIENTE COORDINADO POR "LA VOZ DE GALICIA".
    • HORTO ESCOLAR: PROXECTO NO QUE PARTICIPA TODO O ALUMNADO DO CENTRO, TANTO NO COIDADO COMO NO CULTIVO
    • PLAMBE: PLAN DE MELLORA DE BIBLIOTEXAS ESCOLARES
    • PROXECTO ELISA: ESTUDO LONXITUDINAL PARA UNHA INFANCIA SAUDABLE (USC)

SE DESEXAN COÑECER O CENTRO, PODEN CONCERTAR UNHA VISITA

• TFNO: 881 866 470
  • CORREO-E: ceip.mestre.rodriguez.xixirei@edu.xunta.es

Obradoiro con Abraham Carreiro

Enviado por anónimo o Ven, 03/24/2017 - 14:34

Onte Abraham Carreiro estivo no noso colexio, realizando un obradoiro con alumnos e alumnas de Educación Primaria, desde 2º ata 6º. Nel ensinounos moitas técnicas de debuxo para facer banda deseñada (historias gráficas ou cómics). Estivo moi interesante e aprenderon un montón de cousas!

Lembrando a Rosalía de Castro

Enviado por anónimo o Mar, 03/21/2017 - 13:31

Entroido 2017 2ª parte

Enviado por anónimo o Lun, 03/06/2017 - 13:35

Entroido 2017 1ª parte

Enviado por anónimo o Ven, 03/03/2017 - 17:37

Este pasado 24 de febreiro celebramos no colexio o Entroido. Este ano, como co proxecto de Biblioteca estamos a traballar sobre Europa, en concreto sobre algúns países europeos (Portugal, Países Baixos, España, Italia, Francia, Grecia e Alemaña), os disfraces axustáronse a dita temática, como podedes ver nos vídeos. Como ven sendo habitual todos os anos, os alumnos e as alumnas realizaron un desfile que, como o tempo axudou, puidémolo realizar no patio. Máis tarde, fixemos a merenda que nos prepararon as nais da ANPA con todos os postres riquísimos que fixeron moitas persoas nas súas casas e, como non, os deliciosos chourizos que prepararon alí mesmo! Antes de queimar a Don Perillán, os alumnos e as alumnas de 6º recitáronnos unhas coplas de Entroido e, finalmente, queimamos a “Don Perillán”...

Pero non vos preocupedes, Don Perillán renace das súas cinzas, e o ano que ven volverá con forzas renovadas e moitas gañas de troulear!!

Queremos agradecérvolo de todo corazón a quen participastes neste Entroido 2017. En especial agradecémoslles ás persoas da ANPA a súa disposición a colaborar en todas as actividades que se levan a cabo no colexio, e o seu traballo, sen o cal esta celebración non sería completa. Tamén dámosvos as gracias a quen contribuístes cociñando toda esta deliciosa comida de Entroido. A Juan, ferreiro de San Marcos, agradecémoslle que nos fixera a fantástica estrutura de ferro que aguanta de Don Perillán. Igualmente, agradecémoslle á nosa Carmiña o estar sempre ao pe do canón, traballando arreo para que todas as actividades do Colexio saian da mellor maneira.

Feliz Entroido 2017!