CALENDARIO ADMISIÓN ALUMNADO 2024 - 2025

VACANTES CURSO 2024 - 2025

CLIQUE NA IMAXE PARA ACCEDER AO DOCUMENTO

PUBLICADAS AS LISTAXES AXUDA MATERIAL- FONDO LIBROS 2023-2024

Publicadas no centro e a través da Sede electrónica, as listaxes definitivas do fondo solidario libros texto e material escolar curso 23/24.

Poderanse recoller os vales no colexio entre o 12 e o 28 de xullo en horario de 9:00 a 14:00 horas.

Os libros de texto do Fondo Libros de 3º e 4º de primaria entregaranse ao alumnado correspondente unha vez comezado o curso (a partir do 11 de setembro).

O alumnado de 5º e 6º de primaria seguen en E-DIXGAL.

PLAN DE ALERTA ESCOLAR

A Consellería de Educación e Ordenación Universitaria puxo en marcha desde o curso 2007-08, o programa de Alerta Escolar en colaboración coa Fundación 061, que ten como obxectivo a atención inmediata e eficiente do alumnado que presente unha patoloxía crónica e pode desenvolver en calquera momento unha crise.

Este programa posibilitará a súa asistencia e que o profesorado teña cobertura de persoal médico que conte con coñecementos dos nenos e nenas con esta problemática.

PUBLICACIÓN LISTAXES DEFINITIVAS FONDO SOLIDARIO LIBROS TEXTO E MATERIAL ESCOLAR CURSO 23/24.

O alumnado de 5º e 6º de primaria seguen en E-DIXGAL.