Convivencia curso 2016-2017

DÍA MUNDIAL DO TRASTORNO AUTISTA

Iluminar de azul edificios públicos para visibilizar o autismo é un xesto cara a derribar as barreiras que impiden a interación das persoas co trastorno autista. O resto depende de tod@s nós.

AXUDEMOS A SÚA INCLUSIÓN E A LEVAR UNHA VIDA NORMALIZADA !

Premer nas imaxes

AGRADECEMENTO DA FUNDACIÓN SAVE THE CHILDREN

DIPLOMA DE AGRADECEMENTO DE SAVE THE CHILDREN

A FUNDACIÓN SAVE THE CHILDREN enviounos un diploma de agradecemento e un recibo xustificativo da aportación que a comunidade escolar fixo para a súa causa a través da inscripción na XIII edición de QUILÓMETROS DE SOLIDARIEDADE.

Premer nas imaxes para velas máis grandes

PROGRAMA TEI: FORMACIÓN DO ALUMNADO

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo

Tras as reunións informativas coas familias do alumnado de 3º e 5º de E. Primaria, pasamos ás docencias para dito alumnado, que serán os principais artífices do cambio na convivencia do centro.

Ao alumnado fíxoselle entrega dun tríptico informativo, asi como un carnet e un diploma nos que asinaron o seu importante compromiso.

NORABOA AOS TITORES E AOS TITORIZADOS!!!!!

Premer nas imaxes para acceder á nova.

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completo

CONMEMORAMOS O DÍA DA PAZ 17

Pulsa aquí para ver la imagen a tamaño completoO DÍA 30 DE XANEIRO CELEBRAMOS O DÍA DA PAZ

Entre as actividades feitas neste día cabe destacar a Carreira Solidaria sumámonos á iniciativa de SAVE THE CHILDREN  e ao seu  compromiso coa defensa dos dereitos da infancia.

Despois da carreira bailamos todos xuntos no patio a Polca pola PAZ

Máis información e imaxes premendo na fotografía

CARREIRA SOLIDARIA

CARREIRA SOLIDARIA NO DÍA DA PAZ

O día 30 de xaneiro celebramos, como todos os anos o día da Paz. Este ano sumámonos a iniciativa de SAVE THE CHILDREN  e ao seu  compromiso coa defensa dos dereitos da infancia. A iniciativa chámase “quilómetros de solidariedade”

A colaboración das familias e do resto da comunidade escolar foi impresionante, por iso

A RECADACIÓN FOI DE 659,40 €

Mil grazas pola vosa solidariedade!!!

Pódese entrar na páxina da organización para mais información acerca dos proxectos e do destino das aportacións .

www.savethechildren.es

DOCENCIA DO TEI

O PROFESORADO DO CENTRO RECIBE A DOCENCIA SOBRE O PROGRAMA TEI

O profesorado do centro recibiu a docencia para a aplicación no noso centro do programa de "Titoría entre iguais", programa de prevención da violencia e acoso escolar. A docencia, que se realizou durante dous días, foi moi positiva.

No mes de xaneiro comezaremos aplicación deste programa no noso centro no que os alumnos e alumnas de 5º de primaria titorizarán ao alumnado de 3º de primaria.

"TITORÍA ENTRE IGUAIS" UN PROXECTO PARA A PREVENCIÓN DO ACOSO ESCOLAR

O PROGRAMA TEI, UN PROGRAMA DE PREVENCIÓN DO ACOSO ESCOLAR

Oitenta alumnos de seis centros da comarca estrenan un programa de titoría entre iguais (TEI), programa de prevención do acoso escolar.

O noso centro é un dos participantes. O proxecto consiste en que alumnado de 5º de primaria exerza coma titor de alumnado de 3º de primaria, tratando así de igual a igual os problemas.

O profesorado do noso centro acudirá ás sesións de formación no CEFORE de Ferrol o luns e o martes.

Premendo na imaxe accédese á nova da Voz de Galicia

COLABORACIÓN SOLIDARIA

COLABORACIÓN  SOLIDARIA

Como todos os anos, pedimos a colaboración solidaria das familias na recollida de alimentos (poden ser alimentos típicos do nadal ou non) para Cáritas Parroquial. Deberán traelos en bolsa ou caixa de cartón.

O  plazo  máximo  de  entrega  será  o  venres  16  dedecembro.

GRAZASAQUENMANTÉNVIVAASOLIDARIDADEQUENOSDISTINGUE

PROGRAMA DE PREVENCIÓN DO ACOSO ESCOLAR

Como xa sabedes, estamos traballando cara á prevención do acoso escolar.

Partindo das aportacións das familias comezamos a falar nas asambleas de aula dos sentimentos que esperta o acoso.

Seguimos aportando datos e reflexionando sobre o tema vendo videos adaptados ás distintas idades.

Tamén escoitamos en directo o rap do alumnado de 5º de E. Primaria.

E SEGUIMOS TRABALLANDO... IREMOS INFORMANDO.

Premer nas imaxes para acceder á nova.

PREVENCIÓN DO ACOSO ESCOLAR

PROGRAMA TEI: TITORÍA ENTRE IGUAIS

Traballar as emocións na aula é abrir as portas á aprendizaxe e á mellora da convivencia.

Este curso poñemos en marcha o PROGRAMA TEI: TITORÍA ENTRE IGUAIS encamiñado á prevención do acoso escolar. Este proxecto esixe a formación específica do profesorado e a implicación de toda a comunidade escolar, especialmente das familias.

Por iso pedimos a vosa colaboración.

Para saber en que consiste esta primeira colaboración das familias premer na imaxe.

CINENSINO 2016 - 2017

O NOSO CENTRO PARTICIPA NO PROGRAMA CINENSINO 2016 - 2017

Coma noutros cursos, participamos no programa CINENSINO, promovido polo Concello de Ferrol. O obxectivo principal deste programa é a Educación en Valores.

Este curso iníciase coa  película "LITTLE BOY" que foi proxectada no Cine Jofre é á que acudiu o alumnado de 6º de Primaria.

Máis información premendo na imaxe.