TRABALLAMOS AS EMOCIÓNS?

Traballar as emocións na aula parece que é abrir a porta as aprendizaxes e a mellor forma de mellorar a convivencia.

O alumnado aprende a autorregular a súa conduta cada día.

Queremos que aprenda a resolver conflitos e temos que ensinarlles, e teñen que aprender.

Axudamos ao noso alumnado a falar das emocións poñendo palabras aos sentimentos.

Este curso imos poñer tamén  sentimento nas palabras. Seguimos a traballar no difícil tema da  prevención do acoso escolar cun novo proxecto TEI: TITORÍA ENTRE IGUAIS. Pretendemos que este proxecto sexa un proxecto de centro, tamén voso, das familias.

Como cada proxecto novo que se implementa no colexio, queremos coñecer o que como comunidade escolar entendemos por "acoso". Chamamos a este proceso IDEAS PREVIAS.

Nos gustaría que colaborarades a poñer freo ao acoso escolar. Necesitamos a vosa colaboración.

Dentro duns días os vosos fillos e fillas preguntarán na casa se sabedes o que é o acoso e vos pedirán que o escribades nun papel. Agradeceríamos que adicárades un tempo a escribir unhas palabras nese anaco de papel e que volva de novo a escola. Moitas grazas pola axuda. Seguiremos en contacto para traballar xunt@s sobre o tema.

PLAN DE CONVIVENCIA DO CEIP ISAAC PERAL