DÍA DA PAZ 2012

DIA DA PAZ 2012
    MERCADIÑO SOLIDARIO

Para conmemorar o Día da Paz este ano fixemos  UN MERCADIÑO DE LIBROS SOLIDARIOS.

Deste xeito quixemos conectar os conceptos de reutilización, lectura e soliedariedade coas persoas máis afectadas pola crise económica.

Para poder levala a cabo pensamos que, de xeito voluntario, cada neno e nena doara un libro dos que tivera na casa e que xa o tivesen lido.

O Día da Paz montáronse tenderetes que foron atendidos polo alumnado de 6º, os libros vendéronse a un prezo simbólico de 1€.

O diñeiro recaudado no mercadiño solidario foi entregado para a Cociña Económica de Ferrol. Recaudáronse 670 euros, que permiten ofrecer 134 menús.

Para ver as fotos do acto de entrega da recaudación premer na imaxe.

Esta é a presentación de fotos co acto de celebración do Día da Paz e do Mercadiño Solidario.

Estes foron os nosos traballos e murais feitos nesta data conmemorativa

RECURSOS DIDÁCTICOS

CANCIÓN ELIXIDA: Himno a la alegría" MIGUEL RÍOS

Letra da canción "HIMNO DE LA ALEGRÍA"

"Escucha hermano la canción de la alegría
el canto alegre del que espera
un nuevo día
Ven canta sueña cantando
en que los hombres
Si en tu camino solo existe la tristeza
y el llanto amargo
de la soledad completa,
en que los hombres
Si es que no encuentras la alegría
en esta tierra
búscala hermano
más allá de las estrellas,

COÑECERNOS PARA QUERERNOS

O noso centro, a través da biblioteca, está integrado nun proxecto de intercambio e colaboración cos nenos e nenas do campamento de refuxiados de Smara, no Sáhara.

Para que os coñezamos enviáronnos unhas preciosas fotos nas que nos achegan ao lugar onde viven e na que nos mostran cheos de entusiasmo o BUBISHER e o seu niño.

O BUBISHER é un paxaro do Sáhara que é presaxio de boa sorte porque anuncia chuvias. Por esa connotación tan positiva é polo que tamén lle chaman así a un camión cheo de libros, contos e diverso material didáctico que chega ao seu campamento regularmente. Nas fotos móstrannos tamén a construcción do niño do BUBISHER, unha biblioteca coa que están moi ilusionados.

Esta é a presentación coas fotografías que nos mandaron os nosos amigos do Sáhara.

Para descargar a presentación de Power Point premer aquí

Este é o video coa montaxe das fotografías e os textos.

Como ven sendo habitual desde hai xa 26 anos, o SEMINARIO GALEGO DE EDUCACIÓN PARA A PAZ ven promovendo nas aulas e na vida a celebración do DÍA ESCOLAR DA NON VIOLENCIA E DA PAZ cada 30 de xaneiro, aniversario da morte de Gandhi.

Este Seminario publica na súa web moi diversos materiais e recursos didácticos para facilitarlle ao profesorado preparar esta celebración: propostas didácticas, documentos, campañas, recursos audiovisuais, etc.

Para acceder á web deste Seminario premer na imaxe.

MÁIS RECURSOS PREMENDO NA IMAXE

Volver a DÍA DA PAZ E NON VIOLENCIADía da Paz