|
||||||
O día 30 de Xaneiro conmemórase a morte do líder nacional e espiritual da India, o Mahatma Gandhi, o 30 de Xaneiro de 1948, asasinado a tiros por un fanático hinduista.
Por outra banda, tamén celebramos nesta xornada o Día Escolar da Non-Violencia e da Paz. Este foi fundado en 1964 polo Inspector de Ensino Lorenzo Vidal. É definida como unha xornada educativa de pacificación, co fin de levar aos educandos polo medio da reflexión persoal ao descubrimento da mensaxe fundamental de que "o amor é mellor que o odio, a Non-violencia mellor que a violencia e a paz mellor que a guerra" (Vidal, 1972). |
||||||
|
||||||
Se queredes saber máis sobre Ghandi, mirade esta presentación
|
||||||
PROPOSTAS DIDÁCTICAS |
||||||
|
LAPBOOK Mural con distintas actividades |
|
|
|||
|
||||||
CONTOS PARA A PAZ |
||||||
VIDEOCONTOS |
||||||
![]() ![]() ![]() ![]() |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||
CONTOS PARA DESCARGAR |
||||||
![]() |
Contos e actividades para os nenos: Autocontrol, autoestima, tolerancia, valentía,... |
Guías de lecturas |
||||
ESTES LIBROS POBRE A PAZ PODERÁS ATOPALOS NA NOSA BIBLIOTECA |
||||||
PÁXINAS CON RECURSOS |
||||||
Seminario Galego de Educación para a PAZ |
Debuxos, fichas, pasatempos, presentacións...
|
|
PALABRAS AMIGAS Páxina con recursos para a Paz con: libros, poesías, xogos... |
|||
Debuxos, fichas, poemas, lecturas, contos...
|
Departamento de Orientación de Andújar:
Presentacións, enlaces, frases, xogos...
|
|||||
PRESENTACIÓNS |
||||||
Recompilación de presentacións. Pódense descargar e rectificar. Algunhas tardan en descargar. |
||||||
XOGOS E ACTIVIDADES INTERACTIVAS |
||||||
WEBQUEST | ||||||
Caza do Tesouro elaborada polo CEIP Isaac Peral |
||||||
ACTIVIDADES LIM | ||||||
Conxunto de presentacións e actividades LIM para traballar as habilidades sociais |
||||||
XOGOS | ||||||
DEBUXOS E MANUALIDADES PARA A PAZ |
||||||
Papiroflexia |
![]() |
![]() Paloma da Paz para montar
|
||||
MÁIS RECURSOS | ||||||
|
||||||
ASÍ CELEBRAMOS A PAZ NO NOSO CENTRO | ||||||
|
|
|||||
|
||||||
|
||||||
|