graduación

Graduación de 6º de E.I. Xeración 2018- 2021

Chegastes con miradas de ilusión, sendo o noso colexio un novo mundo a descubrir pero isto só acaba de comezar.

A etapa de infantil remata pero empeza outra con novas aprendizaxes, amigos e amigas, e tamén mestres que están desexando coñecervos.

Ata pronto!

Graduación de infantil do curso 2019/20 pendente de celbración por COVID

O curso pasado 2019/20 quedou pendente a celebración da graduación do alumnado que rematou educación infantil. A mellora nas condicións da pandemia permitiu, aínda que con algo de atraso, festexar no comezo deste curso dita graduación. Dende o C.E.I.P GÁNDARA-SOFÁN queremos felicitar a todo o alumnado graduado.

NORABOA A TODOS!.

Desexamos que a entrada en educación primaria sea estupenda e teñades un futuro próspero e cheo de cousas fermosas!!.

TODO VAI SAIR BEN!

ACTO DE GRADUACIÓN EN 6º DE EDUCACIÓN INFANTIL

OS NENOS E NENAS DE 6º DE EDUCACIÓN INFANTIL REMATARON A ETAPA. E PARA CELEBRALO COAS FAMILIAS, FIXERON UN PEQUENO ACTO DE GRADUACIÓN!!

MIRADE ALGUNHAS FOTOGRAFÍAS DESE DÍA E DO GUAP@S QUE ESTABAN!!

AGRADAMOS QUE O VOSO PASO Á PRIMARIA VAIA MOI BEN!! SORTE RAPACES/AS!!

Feito con Drupal (ver. 6.28)

Proxecto Webs dinámicas

Xunta de Galicia - Consellería de Educación, 2013