Maio 2016

CUMPLES DO MES DE MAIO

No mes de maio e a piques de darlle a benvida ao verán, celebramos no cole os cumples de Mia, Daniela, Lucía, José David, Nico e Pablo Carracedo!!

Moitísimas felicidades rapaces e rapazas!! A seguir cumprindo así de ben!! Guiño

CUMPLES DO MES DE MAIO

CELEBRAMOS AS LETRAS GALEGAS

No mes de maio, como tódolos anos, conmemoramos o día das Letras Galegas. Desta vez, o autor homenaxeado foi Manuel María e os nenos e nenas de Educación Infantil aprendemos unha canción ben bonita baseada nun dos seus poemas. É un tema interpretado por Suso Vaamonde e titulado "Caracol Caracoleiro".

Queridos compañeiros e familias:

Como sabedes durante este curso realizamos moitas actividades referidas aos sinais de emerxencia, primeiros auxilios, simulacros de evacuación, etc.

Unha das actividades elaboradas foi esta prequena presentación explicativa sobre os sinais de emerxencia (preme no arquivo adxunto ou na imaxe para acceder ao contido)

SAÍDA DE EDUCACIÓN INFANTIL Á "CASA DO QUEIXO"

Chegado o bo tempo, os nenos e nenas de Educación Infantil do Gándara-Sofán fomos de excursión.

Saímos ben preparados/as e con moitas ganas de pasar o día na "Casa do Queixo" en Sobrado dos Monxes.

Alí coñecemos como se trata a lá das ovellas ata poder ser empregada para facer prendas de vestir, visitamos un muíño "encantado", fixemos queixo e puidemos ver diferentes animais de granxa e coñecer as súas principais caraterísticas e peculiaridades!!

LEGUCHEF en 4º de EDUCACIÓN INFANTIL

Na clase de 3 anos tamén estivemos practicando un pouco de cociña dentro do proxecto "Biblioverde" da biblioteca do cole.

Decidimos facer "Chícharos con xamón" e explicarlle a receita, pouquiño a pouco e entre todos/as, aos nosos compañeiros/as do cole.

PREPARÁMONOS PARA O " LEGUCHEF" AULA 4 ANOS

CON MOTIVO DE QUE ESTE ANO É O ANO INTERNACIONAL DAS LEGUMES, OS NENOS E NENAS DE 4 ANOS XOGAMOS A SER COCIÑEIROS E COCIÑEIRAS PARA PARTICIPAR NO " LEGUCHEF", ACTIVIDADE CULINARIA ORGANIZADA POLO CENTRO. XA QUE NOS GUSTOU MOITO O PROXECTO DE CHINA DOS NENOS/AS DE 5 ANOS, DECIDIMOS COCIÑAR UN ARROZ CHINO TRES DELICIAS. COMO DISFRUTAMOS!! AGORA XA SABEMOS COCIÑAR!!! LEVAMOS DE RECORDO UNS PALILLOS CHINOS QUE A PROFE NOS REGALOU, ASÍ QUE FAMILIAS....QUEREMOS PRACTICAR MÁIS RECEITAS NA CASA!!!

TRABALLAMOS AS FORMAS E AS CORES CON "ELMER"

No mes de abril, a Maleta Máxica da nosa clase parece que decidiu facer aparecer contos do elefante Elmer. Elmer é un elefante co corpo cuberto de cadros de diferentes cores, polo que aproveitamos para traballar de moi diferentes xeitos as formas e as cores cos nenos/as.

Mirade algunhas fotos do que levamos feito e do moito que traballamos e aprendemos coa profe Miriam!!

COIDAMOS AS NOSAS PRANTAS

Dende fai un tempo, na clase de 3 anos tiñamos en mente sementar e coidar as nosas propias prantas. Así o fixemos, pero da primeira vez case non naceu ningunha porque parece que eliximos unha pranta un pouco delicada que non levaba ben as temperaturas de dentro dunha aula.

Pero non nos rendimos, volvemos plantar e desta vez eliximos unha chamada "Liatris". É moito máis dura e inda que os coidados tamén foron esixentes, adaptábanse mellor ás condicións dunha aula. Mirade que ben foi desta vez e que bonitas e decoradas as deixamos...

PIZZA DE LEGUMES

OS NENOS E NENAS DA AULA DE  5 ANOS CONVERTÍMONOS EN COCIÑEIROS!! COMA NO COLE SE VAI LEVAR A CABO O LEGUCHEF, NÓS XA EMPEZAMOS A CREAR AS NOSAS RECEITAS: PIZZA DE LEGUMES, CONCRETAMENTE CON CHÍCHAROS E SOIA. AQUÍ VOS DEIXAMOS ALGUNHA FOTO DA EXPERIENCIA.

CUMPREANOS DO MES DE ABRIL

Este mes celebramos os cumpreanos de Lucía de 5º de Infantil e Izan e Alba de 6º de Infantil. A parte dos regalos, trouxéronnos  globos. Que ben o pasamos!!!GuaySorriso

CUMPREANOS DO MES DE ABRIL

Feito con Drupal (ver. 6.28)