FOLGA XERAL CONVOCADA PARA O MÉRCORES 10 DE MARZO NA COMARCA DE FERROLTERRA

Para mañá mércores, 10 de marzo, hai convocada por parte de varios sindicatos unha folga xeral en defensa das comarcas de Ferrolterra, Eume e Ortegal.

Ante as numerosas consultas recibidas aclarar que o centro permanecerá aberto e con servizo de comedor incluido. Están garantidos os servizos mínimos ( un profesor/a por cada grupo de alumnos, para cumplir co protocolo covid que impide a xuntanza de grupos diferentes). Dependendo do profesorado que asista haberá máis ou menos  clases. Por exemplo, si o profesor de E. Física non ven porque secundou a folga o alumnado que ese día tiña E. Física non a terá.

Aviso moi importante: Para todos aqueles usuarios do servizo de comedor, si non van a vir a clase que avisen antes das 9:30 para non encargar o seu menú no catering. Os menús se piden hoxe martes pola tarde e si non van a vir ao comedor logo hai que tiralos e temos que pagalos igualmente.