COMEZA O PROCESO DE ADMISIÓN PARA O CURSO 2021-2022

O prazo de presentación de solicitudes comeza o 1 de marzo e remata o luns 22 de marzo.

As solicitudes poden presentarse na xanela de administración do centro de xeito presencial (horario de 9:30 a 13:45) ou por vía telemática na aplicación admisionalumnado da páxina da Consellería de Educación, non poden presentarse por correo electrónico.

Os impresos da solicitude podedes recollelos na xanela de administración do centro, podedes descargalos desta páxina web ou directamente na aplicación informática de admisionalumnado.

No documento que aparece máis abaixo podedes ver a relación de postos vacantes que temos de cara ao curso que ven  así como a orde de admisión de alumnado modificada en decembro de 2020.

Ao comezar unha etapa ( 4º de Ed. Infantil ou 1º de Ed. Primaria) hai que reservar un número de postos escolares para o alumnado con NEE. De non ocuparse esas plazas con ese alumnado pasarían ao cómputo xeral, que en ningún caso pode ser superior a 50 plazas por curso (25 plazas por aula).

Vacantes para o curso 21-22.(modificadas a 15 de marzo de 2021)

Orde de admisión de alumnado modificada en decembro de 2020.

CALENDARIO DO PROCESO DE ADMISIÓN.

ZONA DE INFLUENCIA DO CEIP A GÁNDARA.

IMPRESO DE SOLICITUDE EN GALEGO.

IMPRESO DE SOLICITUDE EN CASTELÁN.