ADMITIDOS/AS NO IES TERRA DE TRASANCOS

Todo o alumnado de 6º de Ed. Primaria deste centro que reservou praza no IES Terra de Trasancos está admitido. Agora teredes que agardar a que se abra o prazo de matriculación no mes de xuño para formalizar a vosa matrícula.

Se algunha familia quere cambiar de opinión e prefire reservar praza noutro IES ou centro escolar da zona ten que pasar polo IES Terra de Trasancos e renunciar á praza obtida. Deberedes facelo por escrito no propio IES. De non facelo non poderedes presentar a solicitude noutro centro xa que ao presentalas en dous sitios diferentes as solicitudes quedan automaticamente anuladas e querdades para a fin do proceso de adxudicación de prazas para o vindeiro curso.

O prazo para solicitar un posto escolar para o próximo curso abrírase o vindeiro 1 de marzo.

A Dirección.