ORDE SOBRE O REPARTO DE MÁSCARAS ENTRE O ALUMNADO DE ED. PRIMARIA

No enlace anterior podedes consultar a orde publicada hoxe sobre o reparto de máscaras entre o alumnado de Ed. Primaria.

Serán benificiarios das mesmas todas aquelas familias que solicitaran o cheque para material escolar no presente curso académico e que lles fora concedido. Estas familias non teñen que facer unha nova solicitude, xa que se cargaran os seus datos automaticamente no programa.

Terán que solicitalo na xanela da adminastración todas aquelas familias que non solicitaran o cheque de material pero cumpran os requisitos establecidos no programa.

Instrucións para facer a solicitude.

Os impresos para a solicitude poden pedirse na administración do centro ou descargalos aquí. Unha vez cubertos serán entregados no centro en horario de 9:30 a 13:30.

Impresos.

O prazo de solicitude comeza o luns 16 e remata o venres 27 de novembro.

Unha vez publicadas as listaxes de admitidos e excluidos hai dous días para presentar reclamación no caso de non estar conformes coa resolución.