Novidades do equipo de dinamización lingüística.

CELEBRACIÓN DO "DÍA DE ROSALÍA"

04/03/2022 10:13
Europe/Madrid

Este ano, para conmemorar o Día de Rosalía de Castro, realizamos un gran mural e fixemos a plantación de pensamentos, flor favorita ta poetisa.

Podedes ver algunhas das fotos dese día pinchando no enlace e o vídeo no facebook do cole ("O tempo en Frións").

FOTOS "DÍA DE ROSALÍA"

CONCURSO "DESEÑA O TEU DISFRACE SEGURO"

04/03/2022 09:48
Europe/Madrid

Os curso de 6º de primaria presentáronse ao concurso "Deseña o teu disfrace seguro" organizado polo Instituto Galego de Consumo a nivel autonómico.

Logo de recibir unha sesión de formación, na que lles explicaron diferentes aspectos dun consumo responsable; tiveron que deseñar un disfrace e incluír a súa correspondente etiquetaxe.

Finalmente, entre os 25 gañadores, resultaron premiadas 2 das nosas alumnas: Paola Mariño e Clara Chouza.

NORABOA AS GAÑADORAS!

Aquí deixamos os enlaces das noticias publicadas ao respecto:

NOTICIA NO DIARIO DE AROUSA

NOTICIA NA PÁXINA DA XUNTA

NOTICIA NO CORREO GALLEGO

ENTROIDO 2021

23/02/2021 14:16

SAMAÍN 2020

Este ano, celebramos o Samaín bailando "Fogo Nicolás" por videoconferencia. Organizouse de tal xeito que todas as aulas bailaron ao mesmo tempo e puideron ver en directo a actuación dos seus compañeiros e compañeiras.

Aquí podedes ver o resultado:

PFPP 2019-2020

PROXECTO REALIZADO DURANTE O CURSO 2019-2020

"A NOSA ESCOLA CON MOITAS LINGUAS"

PFPP

Letras Galegas 2019

Este ano celebramos a nosa III Romaría das Letras Galegas homenaxeando ao historiador, etnógrafo, antropólogo e xeógrafo galeguista Antón Fraguas! Aquí vos queda un resumo do día:

Ademais, nestes días, no timbre musical do colexio, temos soando á Rainha do Fado: Amália Rodrigues co seu clásico "Uma casa portuguesa".

Día de Rosalía 2019

Así celebramos este ano o Día de Rosalía de Castro, cunha super mani-festa-acción en apoio á nosa máis grande escritora!

#LibreOMeuPensamento_rdc_19

Viva Rosalía de Castro!

Música en xaneiro e febreiro

Tras ter o clásico de Vivaldi deleitándonos durante o comezo da tempada invernal...

... comezamos febreiro acompañados de Queen e o seu "Radio Ga Ga" para conmemorar o Día Mundial da Radio (13 de febreiro):

Música en decembro e Apalpador!

Estas foron as cancións que puxemos no timbre musical no mes de decembro:

"Volver a casa por nadal" do Xabarín Club.

"O Apalpador" de Roberto Grandal, con ilusitracións de Leandro Lamas.

Hoxe veu tamén visitarnos o Apalpador, aluciflipamos!

PREME AQUÍ PARA VER TODAS AS FOTOS