You are here6º PRIMARIA

6º PRIMARIA

GRADUACIÓN 2017

Os alumnos e alumnas de 6º de primaria despedíronse do cole o paso xoves nun ACTO DE GRADUACIÓN moi emotivo.

O padriño desta promoción foi o mestre de Educación Física, César, que lle dedicou unhas bonitas palabras tanto aos alumnos como á titora desde curso, a Prorfe Sesé. O director do centro Luis Teira tamén participou cun discurso de despedida e desexándolles moita sorte na súa nova etapa.

Aproveitouse este acto para facer entrega da "MENCIÓN DE HONRA" á alumna Paula Lijó Fernández cunha media de "10" en sexto de primaria. este é a primerira vez que se outorga esta mención dende que o permite a nova Lei de Educación.

Preme aquí para ver todas as fotos

DESPEDIDA 6º

REMATOU OUTRO CURSO NO CEIP DE FRIÓNS