RESERVA DE PRAZA DE CENTROS ADSCRITOS

Estimadas familias de 6º de primaria:

Informamos que o dende o 11 de xaneiro ao 8 de febreiro establécese o prazo de preinscripción para que o alumnado de 6º de Primaria poida solicitar praza no noso centro adscrito (IES Leliadoura). No caso de que quixeran solicitar praza noutro centro que non sexa o IES Leliadoura, deberán presentar a solicitude no centro escollido.

Hoxe foi repartido ao alumnado de 6º o ANEXO I que debén entregar cuberto á dirección do centro nos vindeiros días

Achegamos enlace da ORDE do 18 de decembro de 2020 pola que se modifica a Orde do 12 de marzode 2013 pola que se desenvolve o procedemento para a admisión do alumnado en centros docentes sustentados con fondos públicos que impartan ensinanzas de 2º ciclo de educación infantil, de educación primaria, de educación secundaria obrigatoria e de bacharelato reguladas na Lei orgánica 2/2006, do 3 de maio, de educación (código de procedemento ED550A e ED550B).

DESCARGA AQUÍ O IMPRESO

INFORMACIÓN ABALAR

ESTIMADAS FAMILIAS

XA PODEDES XUSTIFICAR AS FALTAS DE ASISTENCIA DOS VOSOS FILLOS E FILLAS

MEDIANTE A APLICACIÓN DE ABALARMOBIL. TEDES Á VOSA DISPOSICIÓN UN TITORIAL CUNHA

BREVE EXPLICACIÓN DE COMO XUSTFICAR AS FALTAS DENDE OS VOSO TELÉFONO.

PREME AQUÍ PARA DESCARGAR O DOCUMENTO

Plan Proxecta + Curso 2021/2022

MÓVETE +

Estes son algúns exemplos dos "VENRES MUSICAIS". Esta actividade está enmarcada dentro do Plan Proxecta +, no que participamos este ano.

O proxecto en concreto chámase "MÓVETE +" e consiste nunha serie de actividades centradas na aprendizaxe de coreografías e baile libre, que teñen como obxectivo fomentar a actividade fisica diaria e hábitos saudables. Levarémola a cabo ao longo de todo o curso e incluiremos nela a todo o noso alumnado.

Seguídenos a través da web do cole e tamén do noso facebook ("O tempo en Frións"). E se vos animades... aprendede as coreografías e bailádeas cos vosos fillos e fillas na casa!!

LIBROS DE TEXTO E MATERIAL DIDÁCTICO IMPRESO PARA O CURSO 2021/22

PREME AQUÍ PARA DESCARGAR A LISTA COMPLETA

MENÚS CURSO 21/22

MENÚ SETEMBRO 2021