Escolares

PARABÉNS, ROSALÍA!!!

Hoxe é o 183 aniversario da nosa poetísa máis universal. Alumnado de 3º e 4º recitaron poemas durante estes últimos días, aí vos vai unha pequena mostra:

Día da radio

Hoxe, 13 de febreiro, é o día da mundial da radio e pensamos... non será esta a mellor data para estrear Espiñeira nas ondas?

Velaí vos vai o primeiro podcast feito no cole polo alumnado de terceiro de primaria.

Ata a próxima!

GUÍAS DE LECTURA E MÚSICA 2019-2020

COMA ESTES ÚLTIMOS ANOS, AQUÍ ESTÁN AS NOVAS GUÍAS DE LECTURA E MÚSICA PARA ESTE CURSO. COA MELLOR DAS INTENCIÓNS, PROFESORADO DOS DISTINTOS NIVEIS ELIXE ENTRE AS PUBLICACIÓNS NOVAS, OU REEDICIÓNS, DOS ÚLTIMOS 12 MESES APROXIMADAMENTE, DESDE OUTUBRO A OUTUBRO DE CADA ANO. ASÍ PÓDENSE REPARTIR E DIFUNDIR A PRINCIPIOS DE  CADA DECEMBRO, COMO NOS SOLICITAN.

ATRÉVETE A ABRILO!

O obxectivo é facer chegar ás familias e a todo o resto da comunidade educativa, suxestións de lecturas e música en galego para todas as idades. Seguro que aquí atoparedes moitas ideas para mercar agasallos no Nadal, en aniversarios, ou en calquera día, incluso agasallarvos a vós mesmos/as.

Mandamos unha grande aperta a Esteban Acuña, de Tarabelos: títeres e contacontos, Demostrou a súa xenerosidade facendo esta ilustración tan fermosa. Moitísimas grazas, Esteban: es un artistazo!
Agradecemos tamén a Ana, coordinadora do EDLG do C.E.I.P. Seixo de Marín, o seu extraordinario labor, así como a todo o resto do profesorado que colabora para que todo isto saia adiante.
Hai tres guías adaptadas ás diferentes idades (infantil, primaria, secundaria e bacharelato), para que poidades acertar máis cos agasallos e que este nadal, e sempre que queirades, as casas se enchan de lecturas, discos cheos de boas músicas... As tres levan tamén un apartado para persoas adultas.
Agradecemos moito a maior difusión que poidades!
Premede en cada imaxe para acceder ás dúas páxinas con todas as recomendacións desa idade e velas con máis calidade.

Tamén neste cartel tedes todas as recomendacións. Gozádeas e compartídeas para que así poidan chegar a todas as persoas ás que poidan servirlles. Moitísimas grazas.

Se buscades un bo libro, cd ou dvd, editado hai máis dun ano, podedes atopalos na marxe dereita desta web, onde pon

Equipo de Dinamización Lingüística e premer enriba do apartado

As nosas recomendacións

Lembrade que tamén podedes votar, xogar, aprender... moito no resto dos apartados, así como pulsando enriba das imaxes desa marxe dereita e noutros moitos lugares.

FONDAS APERTAS E QUE VOS APROVEITE!

GUÍAS DE LECTURA E MÚSICA 2018-19

AQUÍ ESTÁN AS NOVAS GUÍAS DE LECTURA E MÚSICA 2018-19

Estas guías de lectura e música coas novidades e algunha reedición, que non estaba nas guías do curso pasado, están elaboradas por profesorado das distintas etapas, para informar das publicacións, desde outubro 2017 a outubro 2018, aproximadamente. Cremos que conteñen boas ideas para agasallar en calquera época do ano, xa sexa nadal, día do libro ou da música, aniversarios...

AGRADECEMOS MOITÍSIMO QUE COMPARTADES OU DIFUNDADES ESTAS GUÍAS DE CALQUERA XEITO, TODO O QUE POIDADES.
Están adaptadas ás diferentes idades (infantil, primaria, secundaria e familias-adultos), para que poidades acertar máis cos agasallos.

ESTE APARTADO QUE PON FAMILIAS, SON LECTURAS PARA PERSOAS ADULTAS OU OUTRAS QUE LLES GUSTE LER

ANIMACIÓN-NOVIDADES

PODE SER DE INTERESE.

NESTE ENLACE ATOPAREDES MÁIS INFORMACIÓN SOBRE ANIMACIÓN EN LINGUA GALEGA

A CRTVG ofrece a súa programación infantil a través dunha nova aplicación, Xabarín TVG, dispoñible para móbiles e tabletas, con todas as series de animación en galego que se emiten pola TVG2 dentro do espazo Xabarín Club.

GUÍAS DE LECTURA E MÚSICA 2017-18

Aquí están as novas GUÍAS DE LECTURA E MÚSICA 2017-18. Coma estes últimos anos, un grupo de profesionais do ensino xuntáronse para realizalas escollendo, entre as publicacións dos últimos doce meses ou reedicións, as que consideraron recomendables para cada idade ou nivel de estudos.

NESTAS FESTAS REGALA TAMÉN CULTURA

E que vos aproveite!

PARA VER AS RECOMENDACIÓNS DE CADA IDADE, IDE PARA DIANTE CO CURSOR ATÉ A SEGUNDA PÁXINA DE CADA GUÍA.

Guía de Ed. Infantil

Guía de Ed. Primaria