FONDO, AXUDAS LIBROS DE TEXTO E MATERIAL ESCOLAR 2020/21

Convocado o Fondo Solidario de libros de texto e as Axudas para adquirir libros de texto e Material escolar para o curso 2020/2021.

ORDE do 12 de maio de 2020 (DOG 96 martes 19 de maio de 2020

• AXUDAS para adquirir MATERIAL ESCOLAR destinado a todo o alumnado matriculado en Educación Primaria, con renda per cápita familiar igual ou inferior a 6.000 €. A axuda será de 50 €.

O alumnado que vai cursar 5º e 6º está incluído no Proxecto EDIXGAL polo que  ESTÁ EXCLUÍDO da participación no FONDO DE LIBROS pero PODERÁ SOLICITAR a AXUDA para adquirir MATERIAL ESCOLAR.

MODO DE PRESENTACIÓN DAS SOLICITUDES

Poderá realizarse a solicitude accedendo á aplicación FONDOLIBROS e unha vez cubertos  todos os datos deberán gardalos, obtendo así o número de solicitude, e posteriormente poderán optar polas seguintes formas de presentación:

1. Presentación no centro: neste caso imprimirán a solicitude ANEXO I e o ANEXO II e presentarase no centro (debidamente asinados), xunto coa documentación (A solicitude xa terá un número asignado pola aplicación).

2. Presentación na Sede Electrónica da Xunta de Galicia   empregando a Chave 365 ou o Certificado Dixital da Fábrica Nacional da Moeda e Timbre.

DOCUMENTACIÓN (Cando se autorice a consulta telemática)

• Fotocopia do libro de familia ou documento equivalente onde figure o alumno/a e os demais membros computables da unidade familiar.
  • De ser o caso: sentenza xudicial de separación e/ou convenio regulador, Certificado de Convivencia ou Certificado de defunción.

(Situación real a 31 de decembro de 2018)

E de ser o caso:

• Certificado do grao de discapacidade (recoñecido por un órgano que non pertenza á Xunta de Galicia)
  • Documentación xustificativa de violencia de xénero.

PRAZOS PARA PRESENTAR SOLICITUDES:

Do 20 de maio ao 19 de xuño.

O horario de atención na secretaría será de 10:00 a 13:00h.

PUBLICACIÓNS FONDO SOLIDARIO:

As listaxes publicaranse única e exclusivamente no taboleiro de anuncios situado no interior do edificio escolar.

Así mesmo, as persoas solicitantes poderán acceder por vía electrónica ao seu expediente, a través da aplicación FONDOLIBROS, empregando a Chave 365 ou o Certificado Dixital da Fábrica Nacional da Moeda e Timbre.

Datas límites:

• LISTAXES PROVISIONAIS  10 de xullo 2020
  • LISTAXES DEFINITIVAS  15 de xullo 2020

SOLICITUDE DE ADMISIÓN

RESTABLECEMENTO DO PRAZO DO 11 AO 18 DE MAIO

No día de hoxe publicouse no Diario Oficial de Galicia a Resolución do 5 de maio de 2020, da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza, pola que se dá publicidade a diversos acordos do Centro de Coordinación Operativa da situación de emerxencia sanitaria no territorio da Comunidade Autónoma de Galicia (Cecop), do 5 de maio de 2020

A partir do 11 de maio, haberá no centro un membro do equipo directivo no horario habitual do centro, en xornada de maña, para a realización dos trámites de escolarización e presentación da documentación ou doutros procedementos.

Documentación:

• Solicitude modelo: ED550B
  • DNI do alumno/a ou libro de familia
  • DNI dos pais
  • Resolución xudicial de separación ou divorcio, se é o caso
  • Certificado de matrícula (alumnado que ven doutro centro)

XORNADAS DE PORTAS ABERTAS

O vindeiro luns, 2 de marzo, a partir das 13 h, teremos unha xuntanza coas familias que dexesen coñecer o noso proxecto educativo. Recordámosvos que o periodo de admisión para o curso 2020-2021 será entre o 1 e o 20 de marzo.

Tamén en horario de tarde, 16:30 h, haberá xornada de portas abertas os vindeiros martes 3 e 10 de marzo.

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2018-2019

O mércores 21 de febreiro teremos unha xuntanza no centro ás 13 h para todas aquelas familias que queiran coñecer o noso proxecto educativo. Tedes un pequeno avance neste tríptico:

« Agosto 2020 »