Benvida

Benvidos á web do CEIP Plurilingüe da Espiñeira-Aldán.

Ola! Son Espiñeiriña a mascota deste cole. Benvid@s!

Teléfonos: 886110186 - 886110187

XA TEMOS NOVA PÁXINA WEB!!!

Nela poderedes ir vendo os proxectos nos que investigamos

ADMISIÓN ALUMNADO CURSO 2018-2019

O mércores 21 de febreiro teremos unha xuntanza no centro ás 13 h para todas aquelas familias que queiran coñecer o noso proxecto educativo. Tedes un pequeno avance neste tríptico:

O día da Paz, baile do Xogo da Carrasquiña

Aquí tedes un vídeo co baile que imos facer o día da Paz

GUÍAS DE LECTURA E MÚSICA 2017-18

Aquí están as novas GUÍAS DE LECTURA E MÚSICA 2017-18. Coma estes últimos anos, un grupo de profesionais do ensino xuntáronse para realizalas escollendo, entre as publicacións dos últimos doce meses ou reedicións, as que consideraron recomendables para cada idade ou nivel de estudos.

NESTAS FESTAS REGALA TAMÉN CULTURA

E que vos aproveite!

PARA VER AS RECOMENDACIÓNS DE CADA IDADE, IDE PARA DIANTE CO CURSOR ATÉ A SEGUNDA PÁXINA DE CADA GUÍA.

Guía de Ed. Infantil

Guía de Ed. Primaria

Guía de Ed. Secundaria

Gravación na radio

O 10 de novembro pasado, fixéronnos unha entrevista en Radio Voz sobre o programa Voz Natura no noso cole. Aí vos vai, para os que non o poidestes escoitar en directo:

Día das Bibliotecas

Celebramos o día das Bibliotecas. Pincha aquí para ver as fotos

Comemos o medo!

Pica AQUÍ para mirar as fotos da festa do Samaín-Halloween celebrada no cole: contacontos de medo na biblio, comemos o medo no patio, photocall,...

Receitas para o Samaín

Outro ano máis temos previsto facer unha merenda para os nenos e nenas con doces, pasteis, biscoitos... propios desta época para celebrar o Samaín - Halloween o 31 de outubro no cole. Para isto precisamos que nas casas elaboredes algún doce, pastel... para traer ese día ao cole e compartilo.

Aquí tedes unha serie de enlaces con propostas que podedes facer:  MOITAS GRAZAS POLA VOSA COLABORACIÓN.

PICANDO NAS IMAXES ENTRAREDES A UNHA PÁXINA CUN MONTÓN DE RECEITAS SALGADAS E DOCES RELACIONADAS CO SAMAÍN-HALLOWEEN, PARA QUE TEÑADES ALGUNHA IDEA Guiño

RECTES SAMAÍN IDEAS ORIXINAIS