Benvida

Benvidos á web do CEIP Plurilingüe da Espiñeira-Aldán.

Ola! Son Espiñeiriña a mascota deste cole. Benvid@s!

Teléfonos: 886110186 - 886110187

IMPORTANTE: COMEDOR ESCOLAR

Segundo información da empresa do comedor, as familias que queirades inscribir aos nenos e nenas, deberedes cumplimentar esta ficha e enviala por correo electrónico a: vanesa.castro@serunion.elior.com ata o venres día 8 ás 13 horas.

A partir do luns recolleríanse as novas preinscricións por parte da Empresa no cole.

Calquera dúbida pasade polo cole.

CONVOCATORIA DE AXUDAS PARA COMEDORES ESCOLARES

Picade na imaxe para acceder á convocatoria de axudas para comedores escolares dos centros CEIP A RUA, CEIP ESPIÑEIRA ALDAN, CEIP HIO, e CEIP NAZARET. O prazo para solicitar as axudas irá do 17 de xullo ao 18 de agosto ambolos dous inclusive. Para máis información podedes dirixirvos ao Centro Municipal de Benestar Social.

PANEL INTERACTIVO "A NOSA CHARCA"

Aquí tedes o panel interactivo que fixeron o alumando de 5º e 6º. Noraboa polo voso traballo!!

Xa sabedes como funciona: para ler os códigos qr necesitades no voso dispositivo móbil un lector de códigos qr; e para ver as animacións a app aurasma (conectádevos á canle "A Charca CEIP Espinheira".

CARLOS CASARES

PULSANDO SOBRE ESTAS IMAXES E ENLACES, PODEDES ATOPAR MOITA INFORMACIÓN E XOGOS PARA APRENDER SOBRE CARLOS CASARES, AUTOR HOMENAXEADO ESTE ANO.

SEMINARIO GALAN

FUNDACIÓN

a galiña azul

Coreografía para o Correlingua (Moaña, 9 de maio)

Aquí tedes unha coreografía do tema "Queremos galego" feita polo alumnado de 6º do CEIP Seara (Moaña). Practicádeo para bailalo o martes no Correlingua!!!