Benvida

Benvidos á web do CEIP Plurilingüe da Espiñeira-Aldán.

Ola! Son Espiñeiriña a mascota deste cole. Benvid@s!

Teléfonos: 886110186 - 886110187

XA TEMOS NOVA PÁXINA WEB!!!

Nela poderedes ir vendo os proxectos nos que investigamos

25 DE NOVEMBRO

Aquí tedes a música para que practiquedes a canción que imos interpretar o 25 de novembro:

INFORMACIÓN SOBRE O COMEDOR ESCOLAR

INFORMACIÓN SOBRE OS  COMEDORES ESCOLARES XESTIONADOS POLO CONCELLO DE CANGAS CURSO 2019/2020: CEIP A RÚA, CEIP NAZARET, CEIP ESPIÑEIRA-ALDÁN, CEIP HIO

1. A empresa Alimentación Saludable  Gallega S.L. será a encargada dos comedores escolares durante o curso 2019/2020
  2. Para darse de alta no servizo deberá enviar a ficha que se acompaña con todos os datos cubertos a Alimentación Saludable Gallega S.L. ao seu email info@alimentacionsaludablegallega.com ou por fax  (nº 986454013). Para os/as alumnos/as que queiran empezar  en setembro o prazo remataría o 5 de setembro.  Do 2 ao 5 de setembro tamén se poderá entregar a ficha  nos centros escolares.
  3.  É moi importante que a ficha esté ben cuberta e asinada nos lugares correspondentes, asi como reiterar a importancia de facilitar os datos de alerxias, intolerancias,.. a través de certificación médica.
  4. Calqueira outra información de importancia a considerar polas familias, deberá engadirse a inscripción.

5.- Os comedores escolares iniciarán a súa actividade o día 11 de setembro, data oficial de inicio do curso escolar en infantil e primaria.

NOTA:  Achégase ficha de solicitude do comedor escolar.

Bases para axuda do comedor escolar

Aquí están as bases para a axuda ao comedor escolar para o curso 2019-2020

CANCIÓN DE: "O MAIO DE ALDÁN"

LEMBRADES CANDO SAÍMOS NA TELE?... POIS PICADE AQUÍ

Eiqui ven o Maio, vestido de xestas,
pra lle dar as grazas a señora Teresa.

Eiqui ven o Maio, vestido de flores
pra lle dar as grazas a señora Dolores.

Eiqui ven o Maio, por riba dos tellados,
eiqui ven o Maio de roubar os espantallos.

Eiqui ven o Maio, por riba das testas,
eiqui ven o Maio, vestido de xestas.

Eiqui ven o Maio pola Costa da Vela,
eiqui ven o Maio camiño de Compostela.

Eiqui ven o Maio pola pescadería,
eiqui ven o Maio camiño da Romaría.

Eiqui ven o Maio polos muros da eira,
eiqui ven o Maio do colexio de Espiñeira.

XORNADAS DE PORTAS ABERTAS

O vindeiro luns, 25 de febreiro, a partir das 13 h, teremos unha xuntanza coas familias que dexesen coñecer o noso proxecto educativo. Recordámosvos que o periodo de admisión para o curso 2019-2020 será entre o 1 e o 20 de marzo.

Tamén en horario de tarde, 16:30 h, haberá xornada de portas abertas os vindeiros martes 26 de febreiro e 12 de marzo.

Observa-acción 2018-2019

« Novembro 2019 »