Benvida

Benvidos á web do CEIP Plurilingüe da Espiñeira-Aldán.

Ola! Son Espiñeiriña a mascota deste cole. Benvid@s!

Teléfonos: 886110186 - 886110187

XA TEMOS NOVA PÁXINA WEB!!!

Nela poderedes ir vendo os proxectos nos que investigamos

INFORMACIÓN SOBRE O COMEDOR ESCOLAR

INFORMACIÓN SOBRE OS  COMEDORES ESCOLARES XESTIONADOS POLO CONCELLO DE CANGAS CURSO 2019/2020: CEIP A RÚA, CEIP NAZARET, CEIP ESPIÑEIRA-ALDÁN, CEIP HIO

1. A empresa Alimentación Saludable  Gallega S.L. será a encargada dos comedores escolares durante o curso 2019/2020
  2. Para darse de alta no servizo deberá enviar a ficha que se acompaña con todos os datos cubertos a Alimentación Saludable Gallega S.L. ao seu email info@alimentacionsaludablegallega.com ou por fax  (nº 986454013). Para os/as alumnos/as que queiran empezar  en setembro o prazo remataría o 5 de setembro.  Do 2 ao 5 de setembro tamén se poderá entregar a ficha  nos centros escolares.
  3.  É moi importante que a ficha esté ben cuberta e asinada nos lugares correspondentes, asi como reiterar a importancia de facilitar os datos de alerxias, intolerancias,.. a través de certificación médica.
  4. Calqueira outra información de importancia a considerar polas familias, deberá engadirse a inscripción.

5.- Os comedores escolares iniciarán a súa actividade o día 11 de setembro, data oficial de inicio do curso escolar en infantil e primaria.

NOTA:  Achégase ficha de solicitude do comedor escolar.

Bases para axuda do comedor escolar

Aquí están as bases para a axuda ao comedor escolar para o curso 2019-2020

CANCIÓN DE: "O MAIO DE ALDÁN"

LEMBRADES CANDO SAÍMOS NA TELE?... POIS PICADE AQUÍ

Eiqui ven o Maio, vestido de xestas,
pra lle dar as grazas a señora Teresa.

Eiqui ven o Maio, vestido de flores
pra lle dar as grazas a señora Dolores.

Eiqui ven o Maio, por riba dos tellados,
eiqui ven o Maio de roubar os espantallos.

Eiqui ven o Maio, por riba das testas,
eiqui ven o Maio, vestido de xestas.

Eiqui ven o Maio pola Costa da Vela,
eiqui ven o Maio camiño de Compostela.

Eiqui ven o Maio pola pescadería,
eiqui ven o Maio camiño da Romaría.

Eiqui ven o Maio polos muros da eira,
eiqui ven o Maio do colexio de Espiñeira.

XORNADAS DE PORTAS ABERTAS

O vindeiro luns, 25 de febreiro, a partir das 13 h, teremos unha xuntanza coas familias que dexesen coñecer o noso proxecto educativo. Recordámosvos que o periodo de admisión para o curso 2019-2020 será entre o 1 e o 20 de marzo.

Tamén en horario de tarde, 16:30 h, haberá xornada de portas abertas os vindeiros martes 26 de febreiro e 12 de marzo.

NOVO PROXECTO EDUCATIVO

Aquí tedes a vosa disposición o Novo Proxecto Educativo do centro, aprobado polo Consello Escolar o pasado 29 de xuño:

GUÍAS DE LECTURA E MÚSICA 2018-19

AQUÍ ESTÁN AS NOVAS GUÍAS DE LECTURA E MÚSICA 2018-19

Estas guías de lectura e música coas novidades e algunha reedición, que non estaba nas guías do curso pasado, están elaboradas por profesorado das distintas etapas, para informar das publicacións, desde outubro 2017 a outubro 2018, aproximadamente. Cremos que conteñen boas ideas para agasallar en calquera época do ano, xa sexa nadal, día do libro ou da música, aniversarios...

AGRADECEMOS MOITÍSIMO QUE COMPARTADES OU DIFUNDADES ESTAS GUÍAS DE CALQUERA XEITO, TODO O QUE POIDADES.
Están adaptadas ás diferentes idades (infantil, primaria, secundaria e familias-adultos), para que poidades acertar máis cos agasallos.

ESTE APARTADO QUE PON FAMILIAS, SON LECTURAS PARA PERSOAS ADULTAS OU OUTRAS QUE LLES GUSTE LER

Observa-acción 2018-2019

« Outubro 2019 »