Benvida

Benvidos á web do CEIP Plurilingüe da Espiñeira-Aldán.

Ola! Son Espiñeiriña a mascota deste cole. Benvid@s!

Teléfonos: 886110186 - 886110187

XA TEMOS NOVA PÁXINA WEB!!!

Nela poderedes ir vendo os proxectos nos que investigamos

Mes do medioambiente

O mes de Xuño é o mes do medioambiente, por iso queriamos recordarvos os compromisos relacionados coa ecoloxía e polo clima que levamos a cabo este curso.

DÍA E MES DAS LETRAS GALEGAS.

Hoxe, 17 de maio do 2020, celebramos o día das Letras Galegas nunhas circunstancias totalmente inesperadas. Este ano o homenaxeado é Ricardo Carvalho Calero e por iso queremos compartir novos recursos que nos permitan coñecer máis acerca deste traballador incansable, a pesar das circunstancias, profesor, escritor de destacadas obras en todos os xéneros: poesía, narrativa, teatro, ensaio... Para pasalo ben e aprender xogando, por favor, pica na imaxe!!

LETRAS GALEGAS 2020: RICARDO CARVALHO CALERO

LETRAS GALEGAS: RICARDO CARVALHO CALERO

Achégase o día en que cada curso celebramos as Letras Galegas e, como ben sabedes, este ano dedícanse a Ricardo Carvalho Calero. Dadas as circunstancias actuais, é imposible celebrar este día todos e todas xuntas na escola e poder gozar do material impreso que tanto a Biblioteca como dende o Equipo de Dinamización da Lingua Galega poderíamos ofrecer.
Picade na imaxe e poderes pasalo ben e aprender xogando cunha chea de recursos dixitais atopados na rede.

AGRADECEMENTO

O claustro de mestras e mestres queremos mandarvos esta mensaxe a todas as familias...

GRAZAS

SOLICITUDE DE ADMISIÓN

RESTABLECEMENTO DO PRAZO DO 11 AO 18 DE MAIO

No día de hoxe publicouse no Diario Oficial de Galicia a Resolución do 5 de maio de 2020, da Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Presidencia, Administracións Públicas e Xustiza, pola que se dá publicidade a diversos acordos do Centro de Coordinación Operativa da situación de emerxencia sanitaria no territorio da Comunidade Autónoma de Galicia (Cecop), do 5 de maio de 2020

A partir do 11 de maio, haberá no centro un membro do equipo directivo no horario habitual do centro, en xornada de maña, para a realización dos trámites de escolarización e presentación da documentación ou doutros procedementos.

Documentación:

• Solicitude modelo: ED550B
  • DNI do alumno/a ou libro de familia
  • DNI dos pais
  • Resolución xudicial de separación ou divorcio, se é o caso
  • Certificado de matrícula (alumnado que ven doutro centro)

« Xullo 2020 »