Benvida

Benvidos á web do CEIP Plurilingüe da Espiñeira-Aldán.

Ola! Son Espiñeiriña a mascota deste cole. Benvid@s!

Teléfonos: 886110186 - 886110187

Gravación na radio

O 10 de novembro pasado, fixéronnos unha entrevista en Radio Voz sobre o programa Voz Natura no noso cole. Aí vos vai, para os que non o poidestes escoitar en directo:

Día das Bibliotecas

Celebramos o día das Bibliotecas. Pincha aquí para ver as fotos

Comemos o medo!

Pica AQUÍ para mirar as fotos da festa do Samaín-Halloween celebrada no cole: contacontos de medo na biblio, comemos o medo no patio, photocall,...

Receitas para o Samaín

Outro ano máis temos previsto facer unha merenda para os nenos e nenas con doces, pasteis, biscoitos... propios desta época para celebrar o Samaín - Halloween o 31 de outubro no cole. Para isto precisamos que nas casas elaboredes algún doce, pastel... para traer ese día ao cole e compartilo.

Aquí tedes unha serie de enlaces con propostas que podedes facer:  MOITAS GRAZAS POLA VOSA COLABORACIÓN.

PICANDO NAS IMAXES ENTRAREDES A UNHA PÁXINA CUN MONTÓN DE RECEITAS SALGADAS E DOCES RELACIONADAS CO SAMAÍN-HALLOWEEN, PARA QUE TEÑADES ALGUNHA IDEA Guiño

RECTES SAMAÍN IDEAS ORIXINAIS

RECURSOS PARA CELEBRAR O SAMAÍN

Pulsando aquí podedes atopar moitos RECURSOS PARA O SAMAÍN

samaín 2016

TAMÉN NESTE SYMBALOO

MOITÍSIMAS GRAZAS A TODAS AS PERSOAS QUE CREAN OU RECOMPILAN ISTO.

IMPORTANTE: COMEDOR ESCOLAR

Segundo información da empresa do comedor, as familias que queirades inscribir aos nenos e nenas, deberedes cumplimentar esta ficha e enviala por correo electrónico a: vanesa.castro@serunion.elior.com ata o venres día 8 ás 13 horas.

A partir do luns recolleríanse as novas preinscricións por parte da Empresa no cole.

Calquera dúbida pasade polo cole.

CONVOCATORIA DE AXUDAS PARA COMEDORES ESCOLARES

Picade na imaxe para acceder á convocatoria de axudas para comedores escolares dos centros CEIP A RUA, CEIP ESPIÑEIRA ALDAN, CEIP HIO, e CEIP NAZARET. O prazo para solicitar as axudas irá do 17 de xullo ao 18 de agosto ambolos dous inclusive. Para máis información podedes dirixirvos ao Centro Municipal de Benestar Social.