animación á lectura

" O cubo dos soños"

O pasado luns , 13 de maio, iniciamos no centro " A Semana das Letras" . Dentro do programa de actividades, inauguramos a...

" PEQUE  BIBLIO "

Biblio cubo.

Este habitáculo de madeira con asiento no seu interior,  entrada e rodas foi realizado por once alumnos dun curso de formación de carpintería do Concello de Tui.

Recollendo a idea dun proxecto iniciado en Santander, xurde esta  "biblioteca de soños" diseñada por unha afamada arquitecta.

Desta forma o concello de Tui construiu tres destas bibliotecas móbiles, sendo unha delas cedida ao noso centro.

A partir de agora será un novo lugar de lectura para todo a alumnado de Infantil e os primeiros cursos de primaria.

Mensaxeiro de Tepo

Nestas imáxenes vemos ao " Mensaxeiro de Tepo" que nas clases de Infantil mostra ao alumnado as novidades da Biblioteca. Foron moitas as veces que ao longo do curso o "mensaxeiro " foi por todas as aulas animando á lectura a todo o alumnado do centro.

Día Mundial do libro 2019

O Día Mundial do Libro é un acontecemento anual que se celebra o 23 de abril. A festa celebrouse por primeira vez baixo os auspicios da UNESCO  en 1995 coa idea de fomentar a lectura, a edición e publicacións impresas e os dereitos de autor.

A UNESCO decidiu celebrar conxuntamente o Día do Libro e dos Dereitos de Autor atendendo á casualidade de que a morte de Cervantes (o 23 de abril de 1616 ) se correspondía coa data do aniversario do nacemento e morte de William Shakespeare. Ese mesmo día tamén se conmemora a morte do primeiro escritor mestizo, Inca Garcilaso de la Vega.

Desde a Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional edítase o díptico para conmemorar este día 23 de abril de 2019.

Acudiuse, como en anos anteriores, a unha persoa referente da literatura galega actual, neste caso á poeta, narradora, profesora e académica Marilar Aleixandre, quen xenerosamente cedeu un poema para esta pequena peza de difusión do Día do Libro, sobre a lectura como unha viaxe ao fondo das preguntas. Un texto que convida  a reflexionar sobre a importancia da lectura como revulsivo para interrogar, cuestionar, dubidar, aprender, enfocar, repensar e nunca conformarse.

"Mates divertidas para gente ingeniosa" de Jonathan Litton

Lecturas  matemáticas:

Con este libro aprenderás matemáticas dunha forma moi divertida.