Documentos de centro

Tarefas para o periodo de suspensión de actividades lectivas.

Desde aquí tedes acceso aos recursos seleccionados polo profesorado do Centro, separados por niveis educativos, para realizar co alumnado durante o periodo de suspensión da actividade lectiva.

Trátase de actividades xenéricas relacionadas cos contidos curriculares para que o alumnado as poida realizar no seu domicilio e que non teñen carácter avaliable, tal e como se dispón nas instrucións ditadas pola Consellería o 12/03/2020.

Tamén tedes acceso ao recursos "en liña" do repositorio Abalar premendo nesta outra imaxe con contidos adaptados a cada un dos niveis educativos organizados por áreas de aprendizaxe.

Igualmente, deixámosvos unha ligazón ao portal educativo Aulas Galegas, no que diariamente publicarase material adaptado a cada un dos niveis educativos (EI, EP, ESO, BAC)

Ademáis de todo isto, podedes seguir empregando as canles habituais para contactar co profesorado ou escribir un correo electrónico ao centro que será respostado á maior brevidade.

ceip.pazos.ferrol@edu.xunta.es