Rutas de transporte

Rutas de transporte escolar

Na actualidade, o CEIP de Pazos conta con tres liñas de transporte escolar gratuitas, realizadas pola empresa RIALSA e que conta con coidadoras acompañantes.

As rutas que cubre o servizo de transporte escolar son as seguintes:

RUTA 1: CEIP de Pazos, As Nogais, Campamento, Palmeras, Castaño, Moblería, Canido (volta), Coviña, Estanco da Malata, Polo, Vivendas Sindicais, Feira do Dous.

Esta ruta ten un percorrido de 7.0 quilómetros e realízase en 25 minutos aproximadamente.

RUTA 2: CEIP de Pazos, Estanco - Mandiá, A Ponte, Torilla, Praza de Serantellos, Viladóniga, Vilasánchez 1, Vilasánchez 2, Serantes, A Cochera, Chousa, Rioxunto, Castiñeira, Carreira, Lodeiro, Mougá (Tralocastro).

Esta ruta ten un percorrido de 23.6 quilómetros e realíazse en 40 minutos aproximadamente.

RUTA 3: CEIP de Pazos, Bustelo, Vilela, O Hórreo, O Pazo - Mandiá, Igrexa - Mandiá, Saavedra, Confurco, Papoy, A Asturiana, Cooperativa, Bar Cobasa, Soagraña, Pedreira, Cruce Praia, Pozas, Horizonte.

Esta ruta ten un percorrido de 12.2 quilómetros e realízase en 30 minutos aproximadamente.