Axudas para a adquisición de Libros de Texto e Material escolar / FondoLibros 2018/2019

Actualización 06/07/2018:

Publicación das listaxes definitivas da adxudicación do Fondo Solidario de Libros de Texto para o curso 2018/2019.

Actualización 03/07/2018:

Publicación das listaxes provisionais da adxudicación do Fondo Solidario de Libros de Texto para o curso 2018/2019.

O alumnado que ten concedido 6 libros, corrrespóndenlles os libros de LINGUA GALEGA, LINGUA CASTELÁN, MATEMÁTICAS, INGLÉS,

C.NATURAIS e C.SOCIAIS.

O alumnado que ten concedido 4 libros, corrrespóndenlles os libros de LINGUA GALEGA, LINGUA CASTELÁN, MATEMÁTICAS e INGLÉS.

Non se inclúe o "activity book" de INGLÉS en ningún dos casos.

Consultar o arquivo adxunto.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Actualización 02/07/2018:

Publicación das listaxes da concesión das axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar para o curso 2018/2019.

Os vales para a adquisición de libros de texto son únicamente para 1º e 2º de Educación Primaria.

Pendente a resolución do reparto de libros para 3º, 4º, 5º e 6º a través do sistema de empréstito "FondoLibros"

SERÁ UNHA ÚNICA SOLICITUDE POR UNIDADE FAMILIAR E CENTRO

Requisitos:

• Estar matriculado no curso obxecto da axuda e ter devolto os libros de texto do curso anterior que foron mercados a través do vale de axuda.

• O alumnado matriculado no presente curso en 1º e 2º de EP NON ten obriga de devolver os libros de texto

Documentación necesaria:

• Solicitude cuberta.

• Libro de familia, se reflexa a situación familiar. Se non:

• Sentencia xudicial en caso de separación ou divorcio.

• Ou certificado do padrón / convivencia.

• En caso de minusvalía dalgún membro da unidade familiar, o certificado correspondente.

En caso de non autorizar á consulta telemática dos datos, precisarase, ademais:

• Declaración da Renda 2016 ou certificado tributario de imputacións no exercicio 2016.

• DNI de todos os membros da unidade familiar.

Asignación dos libros/vales:

- A aplicación Fondo Libros asignará os lotes de libros de texto dispoñibles por orde inversa á renda per cápita da unidade familiar.

- Haberá unha adxudicación complementaria de libros para os lotes incompletos a través de dita aplicación, segundo os criterios definidos pola Xunta

- Farase pública a listaxe provisional da adxudicación o 3 de xullo, sobre a que cabe reclamación nos dous días seguintes.

- O 6 de xullo farase pública a adxudicación definitiva dos lotes de libros de texto.

- A entrega dos libros de texto aos pais/nais do alumnado adxudicatario terá lugar nos primeiros días de setembro.

- Os vales para a adquisición dos libros de texto de 1º e 2º de EP e os vales para a adquisición de material escolar poderán recollerse do 9 ao 20 xullo de 2018.

DATOS DE INTERESE:

Cálculo da renta per cápita:Renda 2016, casillas 392+405 / nº membros

Fondo libros, para 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria

para rendas per cápita inferiores a 5400€ correspóndelles 6 libros; superiores a 5400€, 4 libros

Axudas libros, para 1º e 2º de Educación Primaria

para rendas per cápita inferiores a 5400€, vale de 170€; entre 5400€ y 9000€, vale de 90€

Axudas para a adquisición de material escolar

para rendas inferiores a 5400€, vale de 50€.

Prazo de presentación de solicitudes: do 22 de maio ao 22 xuño.

...