Axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar para o curso 2019/2020

Actualización do 16/07/2019:

Pódese comprobar o reparto definitivo dos libros de texto para o alumnado de 3º a 6º de Educación Primaria nos arquivos adxuntos, así como os excluídos deste reparto.

Non se inclúe o "activity book" de INGLÉS en ningún caso.

Actualización do 08/07/2019:

Pódese comprobar o reparto provisional dos libros de texto para o alumnado de 3º a 6º de Educación Primaria nos arquivos adxuntos, así como os excluídos, que poderán presentar as alegacións oportunas nos seguintes 3 días hábiles.

O alumnado que ten concedido 6 libros, corrrespóndenlles os libros de LINGUA GALEGA, LINGUA CASTELÁN, MATEMÁTICAS, INGLÉS, CIENCIAS NATURAIS e CIENCIAS SOCIAIS.

O alumnado que ten concedido 4 libros, corrrespóndenlles os libros de LINGUA GALEGA, LINGUA CASTELÁN, MATEMÁTICAS e INGLÉS.

Non se inclúe o "activity book" de INGLÉS en ningún dos casos.

______________________________________________________

Podes consultar toda a información relativa ás axudas para a adquisición de libros de texto e material escolar para o curso 2019/2020, premento AQUÍ

Tamén podes descargarte o modelo de solicitude presencial nos arquivos adxuntos

SERÁ UNHA ÚNICA SOLICITUDE POR UNIDADE FAMILIAR E CENTRO

Requisitos:

• Estar matriculado no curso obxecto da axuda e ter devolto os libros de texto do curso anterior que foron emprestados polo sistema de empréstito do FondoLibros.

• O alumnado matriculado no presente curso en 1º e 2º de EP NON ten obriga de devolver os libros de texto

Documentación necesaria:

• Solicitude cuberta.

• Libro de familia, se reflexa a situación familiar. Se non:

• Sentencia xudicial en caso de separación ou divorcio.

• Ou certificado do padrón / convivencia.

• En caso de minusvalía dalgún membro da unidade familiar, o certificado correspondente.

En caso de non autorizar á consulta telemática dos datos, precisarase, ademais:

• Declaración da Renda 2017 ou certificado tributario de imputacións no exercicio 2017.

• DNI de todos os membros da unidade familiar.

Asignación dos libros/vales:

- A aplicación Fondo Libros asignará os lotes de libros de texto dispoñibles por orde inversa á renda per cápita da unidade familiar.

- Haberá unha adxudicación complementaria de libros para os lotes incompletos a través da aplicación, segundo os criterios definidos pola Xunta.

- Farase pública a listaxe provisional da adxudicación o 3 de xullo, sobre a que cabe reclamación nos dous días seguintes.

- O 8 de xullo farase pública a adxudicación definitiva dos lotes de libros de texto.

- A entrega dos libros de texto aos pais/nais do alumnado adxudicatario terá lugar nos primeiros días de setembro.

- Os vales para a adquisición dos libros de texto de 1º e 2º de Educación Primaria e os vales para a adquisición

de material escolar poderán recollerse do 3 ao 20 xullo de 2019.

DATOS DE INTERESE:

Cálculo da renta per cápita:Renda 2017, casillas 415+435 / nº membros

Fondo libros, para 3º, 4º, 5º e 6º de Educación Primaria

para rendas per cápita inferiores a 5400€ correspóndelles 6 libros; superiores a 5400€, 4 libros

Axudas libros, para 1º e 2º de Educación Primaria

para rendas per cápita inferiores a 5400€, vale de 170€; entre 5400€ y 9000€, vale de 90€

Axudas para a adquisición de material escolar

para rendas inferiores a 5400€, vale de 50€.

Prazo de presentación de solicitudes: do 21 de maio ao 21 xuño.

Horario de atención ao público: de luns a venres, só en horario de 12,00 a 13,00.

FORA DE ESTE HORARIO É IMPOSIBLE RECOLLER SOLICITUDES

Admisión para o curso 2019/2020

NOS ARQUIVOS ADXUNTOS PODES DESCARGAR AS LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITIDOS/AS

PARA O CURSO  2019-2020

Se todavía non coñeces o noso centro, achégate. Temos as portas sempre abertas.