Vales para a adquisición de libros de texto e material escolar 2021/2022

A partir de hoxe, luns 5 de xullo, podedes pasar a recoller os vales para a adquisición de libros de texto e material escolar do alumnado ao que lle foron concedidos.

Podes chamar ao centro - 881 930 322 - para saber se os tes concedidos ou para saber cántos libros vos corresponderon do empréstito para os cursos de 3º e 4º de Ed. Primaria.

O horario de atención ao público durante o mes de xullo é:

de 10:00h A 13:00h.

Libros de texto para o curso 2021/2022

Podes consultar a listaxe dos libros de texto para o vindeiro curso no arquivo adxunto.

Formalización de matrícula para o curso 2021/2022

A partir do mércores 23 de xuño e ata o 30 deste mes, o alumnado que resultou admitido poderá formalizar a matrícula nas ensinanzas para as que solicitou praza.

Deberá entregarse debidamente cumplimentado o documento de formalización de matrícula que se adxunta na dirección do centro, así como unha copia dos seguintes documentos:

• LIBRO DE FAMILIA
  • TARXETA SANITARIA
  • CARTILLA DE VACINACIÓN
  • E 2 FOTOS TAMAÑO CARNÉ.

En caso de separación ou divorcio deberá adxuntar, ademais, unha copia da setencia na que se especifique o réxime da custodia do menor.

Protocolo COVID-19

Nos arquivos adxuntos pódese consultar toda a información relativa ao protocolo COVID-19 do CEIP de Pazos, que será actualizada regularmente cando corresponda.

Lembrámosvos que o teléfono para comunicar calquera incidencia relativa ao COVID-19 é o

Queres coñecernos?

Se queres coñecernos, chama por teléfono e concerta unha cita.