You are hereAnimación á lectura, Recomendámosche, PDI, Rus entre planetas, DinosauRus

Animación á lectura, Recomendámosche, PDI, Rus entre planetas, DinosauRus

O PDI LENDARIO está de celebración

Dende o CEIP Canosa-Rus presentámonos a un “Concurso Nacional de Buenas prácticas en centros docentes educativos que impartatn enseñanzas no universitarias del sistema educativo español correspondiente al año 2018” na categoría “ Desarrollo de Competencias de Lectoescritura , Audiovisuales y Alfabetizaciones Múltiples”.

Presentámonos co PDI Lendario que desarrollamos dende a biblioteca o curso pasado e do que formaron parte todos/as os alumnos/as , profesorado e toda a comunidade educativa.

Blogue de Leoteca

Lembramos que no blogue da nosa biblio podedes atopar as actividades que estamos levando a cabo dende a mesma: programas de radio, escornabot, o PDI conCIENCIAte, etc. Se picades nas seguintes imaxes entraredes directamente no blogue.

Despedimos o PDI LENDARIO coas familias.

O xoves 31 de maio  foi unha xornada de festa no colexio. Despedimos o PDI LENDARIO coa visita das familias a un mundo máxico de imaxinación e fantasía. Agradecemos a participación tan positiva de familiares e amigos/as e desexamos que o produto final fose do voso agrado.

Proxecto "Radio na biblio"

Ven de publicarse a  Resolución da Dirección Xeral de Centros e Recursos Humanos, de 17 de novembro de 2017, pola que se dá a coñecer a relación dos 20 centros que se integran no proxecto piloto "Radio na biblio", para a introdución da radio nas bibliote

XVII Concurso Escolar de Teatro Lido "Xosé Manuel Eirís"

Alumnos/as de 2º a 6º de educación primaria do CEIP Canosa-Rus participaron na XVII Concurso Escolar de Teatro lido "Xosé Manuel Eirís". Fixérono todos  moi ben e estamos de noraboa xa que os nenos e nenas de 2º de EP " Teatrús"  chegaron á final na súa categoría coa obra " Buscando superheroes"

Festival dos soñadores, 6 de xuño no Pazo de Cultura de Carballo.

O próximo martes 6 de xuño celebrarase no pazo da Cultura de Carballo o "Festival dos soñadores" do noso producto final do PDI " De espectadores a protagonistas".Podedes ver toda a información se picades nas seguintes imaxes. Gustaríanos agradecer a colaboración dos centros que participaron e ao noso alumnado que son os principais protagonistas de toda esta historia.Tamén agradecer ao Pazo de Cultura de Carballo a súa colaboración.En nome do noso alumnado esperamos que a disfrutedes moito!

FELICES FESTAS A TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA!

Dende o CEIP Canosa-Rus queremos felicitarvos as festas con esta postal que foi a elexida no concurso de postais do cole para a felicitacoón de Nadal. Todas as postais foron feitas con moito cariño e son preciosas. A seleccionada é de Laura de 2º de EP.

O PDI DinosauRus premiado no III Concurso de Traballo por Proxectos

O pasado xoves día 1 de decembro fíxose pública a resolución do III Concurso de Traballo por Proxectos coordinados ou coa participación da biblioteca escolar, na que o PDI DinosauRus , que se denvolveudurente o curso 2015-2016 no centro, resultou premiado na categoría de Proxectos coordinados dende a biblioteca na categoría científica.

Artes escénicas para escolares no Concello de Coristanco

Dende o Concello de Coristanco organizaron un mes de artes escénicas para escolares, novembro, no que o nono centro  participará moi gustosamente . Os nosos/as rapaces/as disfrutarán de diferentes obras de teatro na Casa da Cultura do Concello. Este ano os autobuses son postos polo Concello, polo que estas saídas serán totalmente gratuítas. As datas son as seguintes:

Mércores 2 de novembro: 5º e 6º de Educación Infantil, coa obra " O día que chegou unha nube e choveu", ás 10:00h.

Participación no Teatro Lido do CEIP Canosa-Rus

Seis grupos de alumnos/as do cole, de 1º a 6º de EP, visitaron as semanas pasadas Radio Voz para participar no 16º Concurso de Teatro Lido Xosé Mauel Eirís , que organiza o Fiot en colaboración coa emisora carballesa. As gravacións serán subidas a nosa páxina web proximamente. Queremos felicitar ao noso alumnado pola súa participación nesta actividade. Nos seguintes enlaces podedes acceder as novas relacionadas con esta participación.

Museo DinosauRus: Unha viaxe ao pasado.

Onte presentamos no colexio para as familias,  o Museo DinosauRus, coa exposición: Unha viaxe ao pasado. Este traballo foi  o produto final do PDI (Proxecto Documental Integrado) DinosauRus, coordinado dende a Biblioteca Escolar "Leoteca" e que contou coa participación de todo o alumnado do centro e coa colaboración da comunidade educativa. Dende o centro gustaríanos agradecer a asistencia e o interese por parte das familias ante este evento que os nenos/as prepararon con moitísima ilusión ao longo dos últimos meses.

Venres 13 de maio , celebración do día das Letras Galegas no colexio!

O venres 13 de maio celebráronse no centro diferentes actos  para festexar o día das Letras Galegas  e facer o noso pequeno homenaxe  ao autor  Manuel María.

Se picades na seguinte fotografía, accederedes ao blogue da biblioteca escolar

" Leoteca en Rus" e podedes ver as actividades levadas a cabo.

Entroido 2016

Gustaríanos agradecer un ano mais ás familias do CEIP Canosa-Rus a súa participación no Entroido 2016 que tivo lugar no centro o pasado venres 5 de febreiro. Os produtos típicos que degustamos estanan boísimos e as nenas e nenos o disfrutaron moito. Agradecer aos alumnos e alumnas de 6º de EP a súa actuación de Acrosport inspirada nos dinosauros. O bo tempo acompañounos durante toda a xorndana e puidemos saír ao pasarrúas.

ARTE CON ROBERTA VENANZI

Os pasados días 26 e 27 de xaneiro,as nenas e nenos do CEIP Canosa Rus foron un pouquiño máis artistas se se pode.

FESTIVAL DE NADAL " DINSONS"

As clases retomaranse o xoves 7 de xaneiro .

BO NADAL E FELIZ ANI NOVO A TODA A COMUNIDADE EDUCATIVA DE PARTE  DO EQUIPO DE MESTR@S DO CEIP CANOSA-RUS !

« Novembro 2019 »