O PDI DinosauRus premiado no III Concurso de Traballo por Proxectos

O pasado xoves día 1 de decembro fíxose pública a resolución do III Concurso de Traballo por Proxectos coordinados ou coa participación da biblioteca escolar, na que o PDI DinosauRus , que se denvolveudurente o curso 2015-2016 no centro, resultou premiado na categoría de Proxectos coordinados dende a biblioteca na categoría científica.

Dende o centro gustaríanos felicitar tanto aos outros centros premiados, como a toda a nosa comunidade eduicativa que participou no desenvolvemento da investigación sobre os dinosaurus e en especial a todo o alumnado pola súa implicación e ilusión no Proxecto durante todo o curso pasado e durante a inauguración do Museo coa exposición " Unha viaxeao pasado". Noraboa!

Para acceder a información relacionadaa esta nova podedes picar nas seguintes imaxes:

Logo Que pasa na Costa

A páxina web do PDI DinosauRus