ENSAIO ABERTO DA ORQUESTRA CLÁSICA DE VIGO

O sábado 12 de outubro ás 18:00 h, tivo lugar o ensaio xeral da Orquestra Clásica de Vigo no Teatro García Barbón.

Asistiron unhas 15 familias do alumnado de 4º, 5º e 6º de Educación Primaria en xeral.

A actividade divulgativa durou, aproximadamente, unha hora arredor ao concerto que tivo lugar ese mismo día ás 20:30 h.

Escoitamos un movemento do Concerto para piano Nº1 en sol menor op 25, de Félix Mendelssohn, polo artista Jorge Abreu Seoane e dirixido por Manuel Martínez.

Ao rematar a actividade, o alumnado coñeceu o Teatro García Barbón por dentro e participaron debuxando nun mural o que máis lles gustou do ensaio (os instrumentos da orquestra, o director, o pianista...), así como ao pianista ao cal lles puideron facer preguntas.

Resultou moi enriquecedor e positivo.

Aquí vos deixamos un vídeo coas fotos desta experiencia!

GRAZAS POLA ASISTENCIA E PARTICIPACIÓN!

ATA A PRÓXIMA!