REVISTA BREOGÁN 2013

in

Un ano máis, dende hai 32 anos, sae á rúa una nova edición da nosa REVISTA BREOGÁN, a revista do Colexio Balaídos.

Faino coincidindo co mes da celebración do DÍA DAS LETRAS GALEGAS 2013,que, como ben sabedes, se adica neste ano a ROBERTO VIDAL BOLAÑO.

Nesta revista poderedes atopar traballiños feitos polo alumnado do centro: investigación, pasatempos, composicións literarias (contos, poemas …), debuxos, fotografías, vivenzas, receitas, etc. E tamén poderedes ler: a fermosa carta de despedida das nenas e nenos de 6º; e, por primeira vez,a carta do alumnado de 5 anos de Educación Infantil que rematan a etapa e para o vindeiro curso serán de 1º.

A portada é unha mostra do traballo de recreación plástica desenvolto nas aulas arredor da figura da pintora MENCHU LAMAS.

Queres disfrutar con ela? Pois clica na imaxe.

Queres descargala? Pois clica aquí