Orientación na natureza

O pasado mes de febreiro fixemos unha actividade de Orientación no Parque de Castrelos co alumnado de 5º de Primaria co obxectivo de coñecer as especies vexetais do parque e fomentar a práctica de exercicio no exterior.

O alumnado realizou un percorrido polo parque atopando unha serie de balizas nas que había un conxunto de preguntas relacionadas coa flora do parque e o coidado do medio ambiente.

Esta foi a última sesión da unidade didáctica integrada sobre Orientación e Medio Ambiente, relacionada á vez co noso proxecto Erasmus+ “Our eco-school is blooming”. Participaron os mestres de Educación Física, os titores de 5º de Primaria e as mestras de Eslovenia participantes no noso intercambio. Que ben o pasamos!