3º Curso

VISITA Á EXPOSICIÓN SOBRE OS BEATLES NO MARCOS VALCÁRCEL

Os días 11 e 12 de maio, os alumnos e alumnas de 5º e 3º de educación primaria visitaron a exposición “Ao redor do universo Beatle”, no Edificio  Marcos Valcarcel. Trátase da exposición máis  completa realizada en España sobre a mítica banda de pop-rock e alberga case 300 pezas procedentes de distintas coleccións particulares. Tamén aproveitaron a saída do centro para percorrer e analizar algúns dos puntos de maior interese do centro histórico da cidade.

PICA NA IMAXE PARA VER O VÍDEO

VISITA Á AULA DE NATUREZA DE OIRA

No mes de abril, o alumnado de 3º de educación primaria reealizou unha visita á AULA DE NATUREZA DE OIRA. Alí viviron unha experiencia educativa especialmente interesante. Puideron observar o sol a través de un telescopio e aprenderon moitas cousas sobre o sistema solar e o universo.

PICA NA IMAXE PARA VER O VÍDEO

XOVES DE COMADRES

ALUMN@S DE 3º DE ED.PRIMARIA PARTICIPARON O XOVES DE COMADRES NUNHA DAS ACTIVIDADES DO CONCELLO

APICULTURA NA AULA DA NATUREZA