APA

COTA DE SOCIOS DA ANPA CURSO 2016-2017

Comunicámoslle a tódolos país e nais que o prazo para pagar o recibo da ANPA (20 euros por familia), e así pasar a pertenecer a esta asociación, comenzará o 15 de septembro é rematará o día  21 de Outubro, o pago poderá realizarse das seguintes maneiras:

· Efectivo no local da ANPA no horario de 9:00 a 9:30h. 14:00 a 14:30 e de 15:30 a 16:15h ( a Anpa recomenda esta forma de pago para evitar os abusivos gastos de xestión bancaria)

• 15 Xoves , 16 Vernes  e 19 Luns do mes de SEPTEMBRO.
  • 19 Mercores, 20 Xoves e 21 Vernes do mes de OUTUBRO

· Ingreso bancario na conta da asociación que é a seguinte:

ABANCA ES39 2080 5270 4230 40000737

No ingreso deberá constar: O apelido  e nome do neno ou nenos, no caso de ser irmáns ( xa que só se pagará un recibo por familia).

• Non poñan o nome dos paIs, poñan o nome do neno ou nenos.
  • A cota, que é voluntaria, é de 20 euros por familia e curso escolar.
  • É importante que garden o recibo ata a finalización do curso escolar como xustificante de pago.

Entregarase a tódolos pais que xustifiquen o pagamento da cota e entreguen a inscripción de socios da ANPA o carnet da ANPA que será imprescindible para identificarse como membro da mesma nas xuntas e nos eventos organizados para os socios.

Os carnets enviaranse o final do mes de outubro polos nenos.

Lembrámoslles que con estes fondos, a ANPA promove a xuntanza de nadal, o entroido, a festa de fin de curso, subvenciona a excursión de fin de curso dos nenos de 6º e tamén xestiona e subvenciona parte das actividades extraescolares. Estas axudas serán só para nenos que pertenzan á ANPA.

Quedamos ó voso dispor para calquera dúbida a través de:

•  No buzón da ANPA (xunto ao taboleiro de anuncios)
  •  No enderezo electrónico anpaosrosais@gmail.com, extraescolarosrosais@gmail.com, comisioncomedorosrosais@gmail.com
  •  Na páxina Web http://www.edu.xunta.gal/centros/ceipamadeobarroso/taxonomy/term/14
  •  Na páxina de Facebook  ANPA OS Rosais Ourense. https://www.facebook.com/ANPA-OS-Rosais-Ourense-994896403904405/

Descargar formulario no archivo adxunto.

INSCRIPCIÓN NA ANPA DO CURSO 2015-2016

O ANPA do Ceip Amadeo Rodríguez Barroso “Os Rosais” está aberto a todas as familias que teñan fillos estudando no Colexio. Os socios pagan unha cota ANUAL de 20€ POR FAMILIA, é dicir, que aínda que se teñan varios fillos só se paga unha cota. O financiamento principalmente, é grazas ás cotas das familias asociadas e funciona grazas á dedicación DESINTERESADA de pais e nais, polo que é moi importante a túa participación.

Podese facer  cun ingreso na conta bancaria da ANPA Ceip Amadeo Rodríguez Barroso, pondo no concepto o nome do neno e o curso que actualemte cursa:

Nº de conta bancaria en Abanca: IBAN ES39 2080 5270 4230 40000737

Que o noso sexa un gran centro educativo é labor de todos, e por iso animámosvos a participar e colaborar. ¡¡¡APÚNTATE!!!

QUE SOMOS E QUENES SOMOS?

Anpa Ceip Amadeo Rodríguez Barroso “Os Rosais”, somos unha Asociación de Nais e Pais que vela polos dereitos dos todolos nenos que estan matriculados no colexio, ofrecéndonos a participar en todo aquilo que sexa un beneficio para a boa marcha do centro e a formación dos alumnos nel.

O NOSO COMPROMISO

Dedicámonos a ser os ollos de todolos pais e nais, para evitar calquera xeito de discriminación, somos imparciais e laicos. Participamos no Consello Escolar, xestionamos as actividades extraescolares , festejos, os almorzos e acollida temperá. Intentamos ser o intermediario entre as familias e o colexio.

DATOS INFORMATIVOS DA ANPA

CIF: G32129686

Dirección: Calle Sierra San Mamede nº8, 32005 Ourense

Nº de conta bancaria en Abanca: IBAN ES39 2080 5270 4230 40000737

E-mail xeral:  anpaosrosais@gmail.com

E- mail comisión do comedor: Comisioncomedorosrosais@gmail.com

Facebook: ANPA OS Rosais Ourense

MEMBROS DA DIRECTIVA DA ANPA 2015-2016

A actual directiva está composta por 10 membros, aprobada en asamblea xeral de socios no mes de novembro (10 de novembro 2015) e distribuída do seguinte xeito:

PRESIDENTA

Claudia A. Pérez Dinamarca

Sonia Señor Pérez

CARTA DE PRESENTACIÓN

A nova xunta directiva da asociación de nais e pais de alumnos do colexio Ceip Amadeo Rodríguez Barroso “Os Rosais”, queremos darvos a bienvenida a este espazo Web, onde atopardes a información máis relevante de todo o que facemos e consideramos de interese, todos os que formamos parte desta xunta directiva. Este será o noso principal punto de encontro e de información.

Queremos ademais aproveitar este espazo para presentarnos a toda a comunidade educativa: pais, nais e persoal do centro.

Todas as persoas que formamos parte desta Xunta Directiva, querervos facervos chegar a ilusión coa que iniciamos este proxecto e a nosa intención de traballar co obxectivo de favorecer e mellorar a educación dos nosos fillos e fillas, en constante colaboración con todos os profesores e equipo directivo do colexio, que desde o primeiro momento brindounos todo o seu apoio, algo que desde aquí queremos agradecer, porque entendemos que a educación é tarefa de todos, e soamente traballando en colaboración, poderemos conseguir os nosos obxectivos.

A asociación cumpre unha importante función dentro desta comunidade, apoiando ao centro naquilo que nos solicite, exercendo de ponte entre as familias, a asociación e o centro, e sempre co fin de conseguir, entre todos e todas o mellor para os nosos fillos e fillas.

A participación é voluntaria, e por iso desde aquí queremos animar a todas as familias a asociarvos, xa que cantas máis sexamos mellor será para as nosas familias, para a asociación e para o colexio.

Temos a porta aberta e queremos que todas as persoas aporten a súa opinión e as súas ideas e con ese fin puxemos en marcha un buzón de suxestións. Queremos ser unha asociación dinámica e por eles invitámosvos a participar en todas as actividades e proxectos que estamos realizando.

Un cordial saúdo,

A Xunta Directiva.