ELECCIÓNS PARA A RENOVACIÓN PARCIAL DO CONSELLO ESCOLAR

Nos seguintes documentos  achégase información do proceso electoral:

As votacións de pais/nais e titores legais terán lugar na sala multiusos do centro o día 27 de novembro dende as 14:00 ata as 20:00.

RENOVACIÓN PARCIAL DOS MEMBROS DO CONSELLO ESCOLAR

PROCEDEMENTO PRELIMINAR

SORTEO PÚBLICO PARA A ELECCIÓN DE TRES MEMBROS QUE FORMARÁN PARTE DA XUNTA ELECTORAL DO CENTRO:

• Un/unha representante dos pais/nais ou titores legais.
  • Un/unha representante do profesorado.
  • Un/unha representante do persoal de administración e servizos.

COMPOSICIÓN DA XUNTA ELECTORAL:

• A directora do centro.
  • Un profesor/-a.
  • Un pai/nai ou titor/-a legal de alumno/-a.
  • Un/unha representante do persoal de administración e servizos.

O SORTEO LEVARASE A CABO O DÍA 17 DE OUTUBRO, MÉRCORES, ÁS 12:10 HORAS NA SALA DO PROFESORADO.

LISTAXES DEFINITIVOS DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS PARA O CURSO 2018-2019

No taboleiro de anuncios do centro están expostas as listaxes de admitidos e non admitidos para o próximo curso 2018-2019.

Estas listas tamén poden ser consultadas na secretaría do centro e nos arquivos adxuntos que aparecen nesta entrada.

Contra esta resolución poderase formular recurso de alzada diante da Xefatura Territorial no prazo dun mes.

O periodo de formalización de matrícula para o novo alumnado será do 20 ao 30 de xuño.

Listaxe definitiva de alumnado admitido para o curso 2018-2019.

Listaxe definitiva de alumnado non admitido para o curso 2018-2019.

LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITIDOS PARA O CURSO 2018-2019

No taboleiro de anuncios do centro están expostas as listaxes de admitidos para o próximo curso 2018-2019

Contra esta resolución poderase formular reclamación, no prazo de 5 días hábiles (25 de abril ao 2 de maio) ante o consello escolar deste centro.

As listaxes definitivas de admitidos e non admitidos publicaranse o 14 de maio.

O periodo de formalización de matrícula será do 20 ao 30 de xuño.

Listaxe provisional amitidos 2018-2019

Listaxe provisional NON admitidos 2018-2019

Celebrarase unha reunión informativa para o alumnado de nova incorporación de infantil (3 anos) na última semana de xuño. Informarase da data concreta a través da páxina web e do taboleiro de anuncios.