INFORMACIÓN AVALIACIÓN INDIVIDUALIZADA DE TERCEIRO DE E. PRIMARIA

De acordo coa normativa vixente o 28 e 29 de maio desevolverase no centro a avaliación individualizada para alumnado de terceiro de primaria.

Achégase documento con máis información.

AXUDAS LIBROS E MATERIAL ESCOLAR FONDO SOLIDARIO

Prazos

· Presentación de solicitudes: ata 21 de xuño

· Devolución dos libros:  17 de xuño.(*)

· Publicación de listaxes provisionais:  5 de xullo

· Reclamacións no centro: 8 e 9 de xullo

· Publicación de listaxes definitivas: 12 de xullo

· Entrega de vales: do 12 ao 19 de xullo en horario de secretaría (09::00 a 14:00) ou en setembro

· Uso do vale nas librerías: ata o 4 de abril de 2020

· Entrega de lotes de libros: Ao inicio de curso 2019-2020 (Avisarase na web)

(*) Entregaránse nas aulas nunha bolsa de plástico que deberá levar o nome do/a alumno/a xunto cos libros prestados polo centro e o XUSTIFICANTE DE ENTREGA.

O alumnado matriculado actualmente en 1º e 2º de EP non tén que facer devolución.

LISTAXES DEFINITIVOS DE ADMITIDOS PARA O CURSO 2019-2020

No taboleiro de anuncios do centro están expostas as listaxes de admitidos para o próximo curso 2019-2020.

Estas listas tamén poden ser consultadas na secretaría do centro e nos arquivos adxuntos que aparecen nesta entrada.

Contra esta resolución poderase formular recurso de alzada diante da Xefatura Territorial no prazo dun mes.

O periodo de formalización de matrícula para o novo alumnado será do 20 ao 30 de xuño.

LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITIDOS PARA O CURSO 2019-2020

Contra esta resolución poderase formular reclamación, no prazo de 5 días hábiles (25 de abril ao 2 de maio) ante o consello escolar deste centro.

As listaxes definitivas de admitidos publicaranse o 14 de maio.

O periodo de formalización de matrícula será do 20 ao 30 de xuño.

Celebrarase unha reunión informativa para o alumnado de nova incorporación de infantil (3 anos) na última semana de xuño. Informarase da data concreta a través da páxina web e do taboleiro de anuncios.

LISTAS DE ADMITIDOS NO IES OTERO PEDRAYO E NO IES UNIVERSIDADE LABORAL PARA O CURSO 2019-2020

Nos arquivos adxuntos pódense consultar as listas de alumnos e alumnas admitidos no IES Otero Pedrayo e no IES Universidade Laboral para o curso 2019-2020, proveñentes dos centros de primaria que os mencionados centros de secundaria teñen adscritos.