PROXECTO RÍOS

O alumnado de 5º  de Primaria está a participar no Proxecto Ríos, financiado pola Confederación Hidrográfica Miño-Sil.

A primeira das saídas ao río Miño a realizar os obradoiros

CELEBRANDO O ENTROIDO

O venres 18, celebrouse no colexia a Festa do Entroido. Picando nas fotos seguintes pódense ver distintos vídeos con imaxes da xornada.

ENTROIDO 23: EXPOSICIÓN DE FIGURAS E MÁSCARAS TRADICIONAIS

Coincidindo co celebración do Entroido montouse na entrada do colexio unha Exposición de Figuras e Máscaras Tradicionais de distintos pobos da provincia de Ourense. Todas as pezas expostas foron creadas por alumnos/as e familias da comunidade educativa. Dignas de ver.

Picando na seguinte imaxe poderase observar unha mostra da mesma.

25 de novembro: DIA INTERNACIONAL CONTRA A VIOLENCIA DE XÉNERO

A FESTA DO MAGOSTO

O venres, 10 de outubro, celebrouse no colexio a Festa do Magosto, con actividades tradicionais para os distintos niveis educativos. Pódense ver videos da celebración picando mas imaxes que aparecen a continuación:

ENTROIDO 22