1º Curso

OS NENOS DE 1º DE PRIMARIA NO AUDITORIO

ALUMNOS E ALUMNAS DE 1º DE PRIMARIA ASISTIRON A UNHA OBRA DE TEATRO NO AUDITORIO MUNICIPAL DE OURENSE.

O CONTO NA LINGUAXE DE SIGNOS "CAPERUCITA ROJA"

OS ALUMNOS DE PRIMEIRO DE PRIMARIA DISFRUTARON CO CONTO DE "CAPERUCITA ROJA" NARRADO POR DÚAS NAIS COA LINGUAXE DE SIGNOS

TALLER DE CESAR PRADA

O día 26 de marzo os alumnos e alumnas de 1º de primaria visitaron o taller do pintor e escultor Cesar Prada. O artista realizou una escultura mentras os nenos e nenas facían preguntas. Pasámolo de maravilla.

Desde o centro queremos darlle as grazas a este estupendo artista, pola súa colaboración, pola súa cercanía e amabilidade.

Se queres ver as fotos preme neste enlace á galería de imaxes.

CESAR PRADA

O día 10 de marzo tivemos o placer de recibir a visita do coñecido artista ourensá CESAR PRADA. Amblemente contestou a todas as preguntas dos alumnos e alumnas de 1º e logo todos xuntos creamos un mural estupendo.

Desde aquí damoslle as grazas a CESAR PRADA pola súa colaboración.

Se queres ver as fotos preme neste enlace á nosa galería de imaxes.