Benvidos

Esta é a nova páxina do centro C.E.I.P. "A Carballeira" - Lourizán

Comezo de curso 2019/20

Lembrámoslles neste novo curso 2019/20 as clases darán comezo mércores 11 de setembro as 9:00h. Os servizos de comedor e transporte inícianse esa mesmo día.

Listado DEFINITIVO de solicitudes ADMITIDAS e EXCLUÍDAS do FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO curso 2019/20 (DOG 3 de maio de 2019)

Nos arquivos adxuntos podedes consultar o listado definitivo de solicitudes admitidas e/ou excluídas do "Fondo solidadrio de libros de texto" curso 2019/20.

Listaxe PROVISIONAL de solicitudes ADMITIDAS e EXCLUÍDAS do FONDO SOLIDARIO DE LIBROS DE TEXTO curso 2019/20 (DOG 3 de maio de 2019)

Nos arquivos adxuntos podedes consultar o listado PROVISIONAL de solicitudes admitidas ou excluídas no "Fondo solidadrio de libros de texto" para o vindeiro curso 2019/20

As persoas interesadas poderán formular reclamación na secretaría do centro nos dous (2) días seguintes á publicación da listaxe provisional.

A relación DEFINITIVA de solicitudes admitidas e, de ser o caso, excluídas, publicarase proximamente no taboleiro de anuncios e/ou na páxina web do centro unha vez finalizado o prazo de reclamacións.

Libros de texto e material didáctico _ curso 2019/20

No documento adxunto poden descargar o listado de libros de texto e material didáctico para o curso 2019/20.

Formalización matricula novo alumnado curso 2019/20

Lembrámoslles que o prazo de formalización de matricula do novo alumnado admitido será do 20 ao 30 de xuño.

Documentación necesaria:

- Impreso de formalización de matrícula (galego ou castelán)

- Fotocopia libro de familia e orixinal para cotexar

- Fotocopia da tarxeta de prestación sanitaria

- Fotocopia do carnet de familia numerosa, de ser o caso, e orixinal para cotexar

- Certificado do grao de discapacidade se é o caso, e orixinal para cotexar

- Dúas fotografías tamaño carnet

Fondo Solidario de libros de texto e Axudas para adquirir libros de texto e Material escolar para o curso 2019/2020.

Convocado o Fondo Solidario de libros de texto e as Axudas para adquirir libros de texto e Material escolar para o curso 2019/2020.

ORDE do 3 de maio de 2019 (DOG 20 de maio de 2019)

• AXUDAS para adquirir LIBROS DE TEXTO, destinada ao alumnado matriculado en 1º e 2º de Educación Primaria, con renda per cápita familiar igual ou inferior a 9.000 €.

• FONDO SOLIDARIO de LIBROS DE TEXTO para o alumnado matriculado en 3º e  4º de Educación Primaria.

• AXUDAS para adquirir MATERIAL ESCOLAR destinado a alumnado matriculado en Educación Primaria, con renda per cápita familiar igual ou inferior a 5.400 €. A axuda será de 50 €.

PRAZOS PARA PRESENTAR SOLICITUDES:

Do 21 de maio ao 21 de xuño

MODO DE PRESENTACIÓN DAS SOLICITUDES

1. Preferiblemente de forma ELECTRÓNICA na Sede Electrónica da Xunta de Galicia, incluindo o sistema de usuario e a Chave 365.

2. Opcionalmente na secretaría do centro ou en rexistros establecidos.

DOCUMENTACIÓN (Cando se autorice a consulta telemática)

• Impreso de solicitude ED330B xunto co ANEXO II.

• Fotocopia do libro de familia ou Sentenza de separación/Certificado de Convivencia/ Certificado de defunción.

(Situación real a 31 de decembro de 2017)

E de ser o caso:

- Certificado do grao de discapacidade (recoñecido por un órgano que non pertenza á Xunta de Galicia)

- Documentación xustificativa de violencia de xénero.

PUBLICACIÓNS FONDO SOLIDARIO:

Datas límites:

• LISTAXES PROVISIONAIS (3º e 4º) 11 de xullo 2019

• LISTAXES DEFINITIVAS (3º e 4º) 19 de xullo 2019

Listaxe definitiva de alumnado admitido curso 2019/20

Na seguinte ligazón pode consultar o listado definitivo de alumnado admitido no centro para o vindeiro curo 2019/20.

Listaxe provisional de alumnado admitido - curso 2019/20

Na seguinte ligazón pode consultar o listado provisional de alumnado admitido no centro para o vindeiro curo 2019/20.

Vacantes alumnado curso 2019/20

Prema AQUÍ para acceder ao listado de vacantes para o próximo curso escolar 2019/20.

Prema AQUÍ para consultar a normativa que regula o procedemento de admisión do alumnado.