Benvidos

O C.E.I.P. A Carballeira é un pequeno centro situado na Parroquia de Lourizán, no Concello de Pontevedra.Na actualidade funcionan no mesmo dúas unidades de Educación Infantil e seis unidades de Educación Primaria.
O colexio atópase situado nunha situación privilexiada, xa que está edificado sobre un pequeno montículo desde o que podemos divisar toda a ría de Pontevedra, a Illa de Tambo e ata a Illa de Ons na entrada da Ría.

Parroquia de Lourizán

Esta parroquia linda ó norte coa Parroquia de Salcedo e a Ría de Pontevedra,ó Sur coa Parroquia de Salcedo e a Parroquia de San Xulián de Marín,ó Leste con Salcedo e ó Oeste con San Xulián de Marín e a Ría.

Conta con 4.000 habitantes, aproximadamente, repartidos nas entidades de Agrovello, Carballeira, Caritel, Camboa, Cunchidos, Estrivela, Igrexa, Meán, Nogueiras, Outeiro, Pexegueiro, Praceres, Regueiriño, Rial, Rorís e Rozo.

Concello de Pontevedra

Primeiros poboadores

Unha mostra de que Pontevedra estivo poboada dende o paleolítico inferior son os machados atopados nas terrazas dos principais cursos fluviais. Tamén a cultura castrexa estivo moi presente no concello, onde existen restos de escavacións en recintos coma os de Mourente e Salcedo, así coma anzois de bronce e pedras empregadas en actividades marisqueiras.

Nacemento da cidade

« Abril 2024 »