O pulsador como ferramenta de aula

Ola compis, xa van días sen publicar, pero o frenesí do final do trimestre impediunos compartir as cousiñas que fumos facendo.

Unha das cousas que incorporanos a aula de AL foron os pulsadores de ordenador, uns pulsadores que conectados ao rato permiten aos alumnos con máis dificultades motrices manexar o ordenador de maneira máis autónoma, para poñer cancións de youtube por exemplo.

Son unha ferramenta fantástica tamèn para traballar a relación causa»efecto, è dicir, para que os alumnos comprendan que os seus actos poden producir cambios no entorno.

Isto que parece tan básico para algúns de nós, é algo que ten que ser traballado e aprendido para outros. Será o primeiro paso para que algúns nenos queiran comunicarse e neso estamos.

Aquí vos deixo algunhas fotos dos meus queridos pupilos!

Aquí está Adri activando un villancico cada vez que a súa malvada profe llo paraba.

Alberto escoitando q canción de Sabela!

Mateíño con Miliki!

E Isidro disfrutando da música clásica.

blog | by Dr. Radut