Consellería de Cultura, Educación e Universidade
Publicado en Consellería de Cultura, Educación e Universidade (https://www.edu.xunta.gal/portal)

Inicio > A Utilización do Portfolio Dixital na Avaliación

A Utilización do Portfolio Dixital na Avaliación [1]

Enviado por portalcafi a Mar, 08/03/2016 - 10:43
Proxecto europeo Erasmus+ sobre portfolios dixitais na avaliación.
Gallego

A Consellería de Educación e O.U. participa como socio no proxecto europeo ATS2020 (Assessment of Transversal Skills (http://www.ats2020.eu/ [2]) sobre a avaliación das competencias dos estudantes.

A finalidade do proxecto é avaliar as competencias dos estudantes mediante o uso do portfolio dixital nas materias dos primeiros curso de educación secundaria e últimos cursos de educación primaria, así como estudar e elaborar modelos de aprendizaxe a través das TIC.

O vindeiro 2 de abril (sábado) impartirase unha formación presencial en Santiago de Compostela para dar a coñecer o proxecto e centrarse na utilización do portfolio dixital na plataforma Mahara (http://mahara.eufolio.eu/ [3]) para traballar na aula, tendo como obxecto a avaliación das competencias dos estudantes.

Máis información en fprofe:X1502051 - A Utilización do Portfolio Dixital na Avaliación [4]

ATS20202
X1502051 - A Utilización do Portfolio Dixital na Avaliación

File: 

PDF icon ficha da actividade en fprofe [5]
CAFI [6]
CFR Coruña [7]
CFR Ferrol [8]
CFR Lugo [9]
CFR Ourense [10]
CFR Pontevedra [11]
CFR Vigo [12]
Departamentos [13]
Científico e tecnolóxica [14]
Educación dixital [15]

URL fonte: https://www.edu.xunta.gal/portal/node/18427

Ligazóns
[1] https://www.edu.xunta.gal/portal/node/18427
[2] http://www.ats2020.eu/
[3] http://mahara.eufolio.eu/
[4] https://www.edu.xunta.gal/fprofe/procesaInicio.do?DIALOG-EVENT-verAct=verAct&cod_actividade=72200
[5] http://www.edu.xunta.gal/portal/sites/web/files/ficha_fprofe.pdf
[6] https://www.edu.xunta.gal/portal/taxonomy/term/723
[7] https://www.edu.xunta.gal/portal/taxonomy/term/724
[8] https://www.edu.xunta.gal/portal/taxonomy/term/725
[9] https://www.edu.xunta.gal/portal/taxonomy/term/728
[10] https://www.edu.xunta.gal/portal/taxonomy/term/729
[11] https://www.edu.xunta.gal/portal/taxonomy/term/727
[12] https://www.edu.xunta.gal/portal/taxonomy/term/726
[13] https://www.edu.xunta.gal/portal/taxonomy/term/902
[14] https://www.edu.xunta.gal/portal/taxonomy/term/754
[15] https://www.edu.xunta.gal/portal/taxonomy/term/760