Título node Learning object
Xa está accesible en castelán un resumo do estudo de Eurydice: "Developing Key Competences at School in Europe: Challenges and Opportunities for Policy", publicado o pasado O 19 de novembro de 2012.
Este documento recompila as principais políticas nacionais dirixidas ao desenvolvemento das Competencias Básicas ou Clave nos centros escolares de Europa. Recoñece os progresos acadados ata o momento na incorporación das Competencias Básicas nos sistemas educativos, así como os retos políticos relacionados coa forma na que a educación contribúe a satisfacer as demandas cambiantes no relativo ás Competencias Básicas: mellorar o rendemento na alfabetización lectora, matemáticas e ciencias; aumentar o número de graduados en matemáticas, ciencias e tecnoloxía; e proporcionar máis apoio na adquisición de competencias como a emprendedora, a cidadá e a dixital. O estudo abarca os niveis de educación obrigatoria de 31 países europeos (Estados Membro da UE, Croacia, Islandia, Noruega e Turquía) e toma como referencia o curso 20011/2012.