Título node Learning object

Concurso de traballos escolares "Es de libro"
Ven, 26/11/2021 - 12:00
Concurso de trabajos escolares "Es de libro"

O Centro Español de Dereitos Reprográficos (CEDRO) convocou a XVI edición do concurso de traballos escolares É de libro, un programa educativo dirixido a alumnos de ESO e Bacharelato de toda España.

Trátase dun proxecto de creación colaborativa, baseado na investigación e o traballo en equipo, no rigor e a creatividade dos estudantes, co obxectivo de axudarlles a desenvolver as súas competencias dixitais, aprendendo a buscar e tratar a información dunha forma crítica, a crear contido e a respectar os principios éticos do uso da tecnoloxía, en liña coas competencias en alfabetización mediática e informacional marcadas pola UNESCO. Ata o momento, participaron máis de 39.000 alumnos e profesores de todo o país.

Máis información: www.esdelibro.es