Título node Learning object

Día Internacional da muller e a nena na ciencia no MUNCYT
Xov, 04/02/2021 - 12:48
A nena na ciencia

O MUNCYT súmase á conmemoración do Día da Muller e da Nena na Ciencia cunha programación especial en liña para os centros de Educación Secundaria e Bacharelato.

Docentes e escolares poderán ver en directo unha charla inspiradora sobre o papel da muller na ciencia liderada por Raquel González Soa -Airbus DS Operations Industrial Strategy Senior Manager-, Elena María Moya Sanz -Airbus DS Structural Design Engineer-, Patricia Pineda Espinosa -Airbus Structure Fatigue & Damage Tolerance Engineer-.

O Museo proponche participar a través das "Cuestións para reflexionar"; os centros escolares poderán xerar debate na aula previamente ao día da actividade co fin de sacar conclusións.

Admitiranse preguntas ou reflexións ata o 9 de febreiro vía reservasmad@muncyt.es e as enxeñeiras de Airbus responderán ao final da súa charla.

MUNCYT