G1801015 Creating positive conditions for learning in the Primary ELT/CLIL Classroom

Análise das prácticas docentes diarias en ELT / AICLE na aula de primaria
Mar, 26/06/2018 - 10:44
Creating positive conditions
Creating positive conditions

A través da presentación e aplicación dunha variedade de actividades, técnicas e recursos, o curso centrarase na análise das prácticas docentes diarias en ELT / AICLE na aula de primaria. O profesorado recibirá unha diversidade de ideas e estratexias que os axudará a implementar con éxito o contido lingüístico da lingua estranxeira.

O obxectivo é familiarizarse coas ferramentas para desenvolver as habilidades lingüísticas e facer que a aprendizaxe sexa moito máis significativa e dinámica a través da implementación da aprendizaxe baseada en proxectos e a creación de proxectos comunicativos na aula de lingua estranxeira.

A cooperación será necesaria e as contribucións individuais esenciais para que os participantes aprendan facendo e incorporen facilmente o que aprenden no seu contexto educativo.

Contido do curso

  • A importancia de contar historias e proxectos baseados en contos na aprendizaxe do inglés.

  • Deseño de unidades transversais, que inclúen aloxamento para estudantes con necesidades educativas.

  • Recursos na Rede e como explotar os materiais xerados polos estudantes.

  • Traballo de habilidades receptivas: como podemos explotar textos (orais, visuais e escritos).

  • Formas prácticas para fomentar a creatividade na aula ELT.

  • Diferenzas de aprendizaxe específicas: como axudar os estudantes con dislexia.

  • Formas creativas de ensinar gramática e vocabulario.

  • Traballar con cancións / cantos e rimas na aula.

Obxectivos do curso

- Proporcionar informacións prácticas sobre como crear, analizar e avaliar actividades na aula: uso da linguaxe e desenvolvemento desta.

- Dar suxestións prácticas sobre que técnicas usar cando se trata con estudantes con necesidades educativas especiais na aula ELT.

- Compartir actividades útiles co fin de tomar conciencia dos recursos dispoñibles para o ensino do inglés en primaria.

 

Avaliación do curso

  • Os participantes serán avaliados de acordo á súa participación, resposta e retroalimentación durante as sesións.

  • Pediráselles que preparen un traballo final nun cartafol, que será completado individualmente durante / despois do curso.

  • Este traballo consistirá nun esquema comunicativo do proxecto, materiais de mostra, técnicas explícitas, e unha selección de actividades dirixidas a un nivel específico e a un tema específico en Primaria.

  • Os materiais e o esquema presentados deben reunir as técnicas traballadas ao longo do curso. O titor proporcionará exemplos e procedementos durante o curso.

 

Metodoloxía

  • Obradoiros nos que se alenta os participantes para traballar en equipo e compartir coñecementos e experiencias.

Datas

  • Datas: 16 - 17 - 18 - 19 - 20 xullo
  • Horas: 30 horas presenciais e 5 non presenciais

  • Horario: de 10:00 a 14:00 e de 16:00 a 18:00

  • Lugar: CAFI (Santiago de Compostela)

 

  • Relatora: Lola Garay Abad

    Preme aquí para máis información en fprofe.