Convocatoria para participar no programa de innovación educativa "Introdución á robótica educativa en primaria" para centros docentes públicos durante o curso 2017/2018

Lun, 12/06/2017 - 09:54

Seleccionaranse ata un máximo de 120 centros docentes públicos para participar no programa de innovación educativa "Introdución á robótica educativa en primaria" durante o curso 2017/18 co fin de que o alumnado poida iniciarse na experiencia de programación básica, robótica e construción.

Este programa vai dirixido ao alumnado que curse 4º, 5º ou 6º de educación primaria e os docentes que participen como mínimo serán dous, un como coordinador.

• O prazo de presentación de solicitudes e documentación finalizará o 29 de setembro de 2017.

Achégase a convocatoria do programa e o anexo de solicitude.
Para máis información dirixirse a:

Menú Advertisement

Plans e actuacións en innovación educativa

Sen términos