Título node Learning object

Déixame en paz! Un conto sobre o acoso escolar
Mér, 10/05/2017 - 10:01

Descrición

Conto descargable Déixame en paz!, escrito por Carmen Gil e ilustrado por Gabriel da Riva.

Obxectivo

Previr o acoso escolar nos centros docentes de educación primaria.

Guía didáctica

Con obxecto de que sexa útil para o alumnado dos tres ciclos de primaria, desenvolveuse unha guía didáctica para que os/as docentes poidan adaptar o material aos distintos niveis. Contén actividades lúdicas, atractivas e suxestivas, que responden os seus intereses. Están destinadas a acrecentar a autoestima, desenvolver a empatía, mellorar a convivencia, axudar a afrontar os medos e inseguridades, animar a buscar axuda... de maneira positiva.

Considerando a especial importancia que música e dramatización teñen nestas etapas, contén dúas cancións coas súas respectivas partituras e unha obra de teatro para vinte e tres actores e actrices.

Organismo responsable

Save the Children.