Título node Learning object

A educación para o emprendemento nos centros educativos en Europa. Informe Eurydice
Mar, 15/11/2016 - 10:17
Portada do informe educación para o emprendemento nos centros educativos en Europa

O desenvolvemento e promoción da educación para o emprendemento é un dos obxectivos políticos clave da UE e os Estados membros desde hai moitos anos. Cada vez outórgase máis importancia ao potencial que ten a xente nova para lanzar e desenvolver as súas propias empresas comerciais ou sociais, converténdose así en innovadores naquelas áreas en que viven e traballan. A educación para o emprendemento é esencial non só para forxar a mentalidade da mocidade senón para proporcionar as competencias, coñecementos e actitudes básicas para o desenvolvemento dunha cultura do emprendemento en Europa.

Este informe expón os últimos avances realizados nesta materia polos países europeos, tras os anteriores informes de Eurydice (2006, 2012). Cobre a educación escolar (primaria, secundaria xeral e FP impartida en centros escolares) en todos os países/rexións da rede Eurydice, coa excepción de Alemaña, Irlanda e Liechtenstein. Os apartados que figuran resumen as principais conclusións do informe, centrándose basicamente nas definicións nacionais e indicadores contextuales (Capítulo 1), así como nas accións estratéxicas e os mecanismos de financiamento que serven de apoio á educación para o emprendemento (Capítulo 2). Estúdase a integración da educación para o emprendemento nos currículos escolares e resultados de aprendizaxe nacionais (Capítulo 3), ademais dos plans de estudos da formación inicial e permanente do profesorado (Capítulo 4). Finalmente, o último capítulo ofrece unha perspectiva dos elementos que os países europeos teñen aplicado xa e daqueloutros que deben seguir desenvolvéndose para realizar avances neste terreo.